beautylifebyhana: Spotřebováno za červen

středa 1. července 2015

Spotřebováno za červen

Krásné odpoledne, milé čtenářky!

Vypadá to, že už nám konečně začíná pořádné léto. Školákům už nastaly prázdniny, ale na blogu nečekejte žádný prázdninový provoz. Mám v plánu pravidelně přispívat dvakrát týdně, a to ve středu a v sobotu. Jako na konci každého měsíce tu máme spotřebováno. Během června se mi podařilo spotřebovat šest produktů, což není moc, ale na mé poměry obstojné. 


1. Micelární voda L'Oreál pro normální až smíšenou pleť (recenze)
Micelárka mi vyhovovala a nemám ji vcelku co vytknout. Odličovala velmi dobře, nedráždila, nevysušovala, jemně voněla. Jen by mohla být ve větším balení, tohle malé balení je hned pryč.

Celkové hodnocení: Za sebe Vám ji doporučuji. Koupila bych si ji klidně znovu, jen teď mám doma železné zásoby, takže se na ni znovu hned řada nedostane. 

2. Batiste suchý šampon
Legendární suchý šampon od Batiste original. Příjemně voní a hlavně funguje! Vlasy odmastí a nezanechává je bílé. Mám sice světlé vlasy, ale některé suché šampony zbělí vlasy a zanechají je matné. Tento to nedělá, snadno se vyčesává a zachová vlasy nemastné celý den. Jediným nedostatkem je špatná dostupnost (v Douglasu je stále vyprodaný) a poměrně rychle ubývá.

Celkové hodnocení:  Pokud jste ho ještě nezkoušely, tak si ho určitě pořiďte. Když si nestíhám umýt hlavu je to spolehlivá náhrada. Určitě si ho zase pořídím, doufám, že na něj v Douglasu narazím. 

3. Adidas sprchový gel 
Sprchový gel soft honey od Adidasu byl součástí DM boxu a mě moc nenadchnul. U sprcháčů mám raději svěžejší a ovocné vůně. Co se účinků týče nebyl špatný, dobře pěnil a nevysušoval pokožku.

Celkové hodnocení: Znovu si ho nepořídím, jelikož upřednostňuji jiné vůně sprchových gelů. 

4. Nivea intimní gel sensitive 
Tento intimní gel je velmi příjemný, jemně voní a dobře pění. Nedráždí a dělá to co má. :-)

Celkové hodnocení: Klidně si ho zase koupím znovu, momentálně používám růžový od Chilly, ten má sice pumpičku, ale Niveácký je lepší. 

5. Hristina tělový peeling bulharská růže (recenze)
Byl skvělý a určitě si objednám další balení (zkusím zase jinou vůni). Ne, že by tato nebyla příjemná. Byl na můj vkus tak akorát hrubý, určitě není na denní použití, jak některé rádoby "peelingy". Používala jsem ho zhruba jednou týdně a obří balení mi vydrželo necelých pět měsíců. Krásně obrousil pokožku, která pak byla pěkně jemná.

Celkové hodnocení: Pokud hledáte opravdový peeling, který příjemně voní a opravdu pokožku obrousí, tak si pořiďte tento. 

6. řasenka Bourjois Volume Glamour Max Definition    
Řasenka, která má gumový kartáček, takže jsem si říkala, že bude fajn, ale opak byl bohužel pravdou. Nebyla jsem s ní vůbec spokojená. Ani se mi nechtělo do recenze, ale nakonec jsem ji pro Vás připravila. Očekávejte ji v příštím týdnu.

Celkové hodnocení: Za mě rozhodně NE. Žmolkuje, je neuvěřitelně tuhá a divně lepidlově zapáchá. 


Zaujal Vás některý produkt? Máte s nějakým produktem zkušenosti?

15 komentářů:

  1. Možno po Hristine a jej peelingu by som siahla. Dobrý telový peeling nie je nikdy na škodu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě nějaký vyzkoušej, já jsem s ním moc spokojená :-)

      Vymazat
  2. Sprcháče od Adidasu mám celkově moc ráda :)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  3. Tělový peeling od Hristiny vypadá dobře a šampon od Batiste bych taky ráda jednou zkusila. :)
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
  4. Suchy sampon o tomhle zrovna premyslim. Sprchace od Adidasu jsou fajn.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej, je to nejlepší suchý šampon na trhu.

      Vymazat
  5. Suchý šampon od Batiste jsem si zrovna nedávno pořídila. Zatím jsem ho zkoušela jednou, tak nemůžu soudit :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Batiste jsem měla několikrát. Je to fajn suchá šampon za dobrou cenu :).

    OdpovědětVymazat
  7. Nivea intimo som poskušala asi všetky ale tento ružovy mi akosi smrdel tak mne sa pači hlavne zeleny običajny:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.