beautylifebyhana: Kosmetické novinky aneb new in červen

sobota 4. července 2015

Kosmetické novinky aneb new in červen

Hezký den,

dnešní článek se bude týkat novinek za měsíc červen. Tato rubrika tu delší dobu nebyla, jelikož novinek bylo jen pár, ale za červen se produkty docela nakupily. Vrhneme se tedy rovnou na jejich představení. 


1. Balea sprchový gel meloun
Při návštěvě Dmka mě zaujala nová letní vůně sprchového gelu. Melounovou vůni miluji, takže to byla jasná volba. Sprchový gel má zelenou barvu, dobře pění, nicméně vůně se mi při mytí už tolik nelíbí.

Skvělým úlovkem bylo balení 1+1 od Biodermy. Na léto jsem si chtěla pořídit nějaký opalovák od Biodermy a když jsem uviděla toto balení i s oblíbenou micelárkou, musela jsem ho mít.

2. Bioderma Photoderm bronz SPF 30
Opalovací sprej, který by měl zvýraznit opálení, tak jsem zvědavá. 

3. Bioderma micelárka Sensibio H2O
Nejslavnější micelárka na světě, jsem zvědavá jaká bude a zda bude opravdu tak skvělá, jak se všude píše. 

4. Balea lak na vlasy Volume effect 
Slyšela jsem na něj spoustu kladných ohlasů, takže jsem ho také zkusila. Za tu cenu velké balení a obsah, jak se zdá, také není k zahození. Zatím jsem zkoušela asi dvakrát, ale první dojmy jsou dobré.

Dostala jsem opožděně ještě pár dárků k narozeninám.

5. a 6. šampon a kondicionér Timotei precious oils 
Řada je určena pro normální až suché vlasy. Já mám spíše normální až mastné, ale vyzkouším a uvidím. 

7. šampon Syoss Volume
Značka Syoss mě nikdy moc nelákala, ale nakonec se ke mně stejně dostala. Šampon už jsem vyzkoušela a byla jsem docela překvapená. Šampon pěkně voní, skvěle pění a hezky vlasy provzdušní. Vlasy mi vydržely bez mytí dva dny, takže normálka. 

8. Avon DD body cream
Ano, čtete správně, BB, CC, DD... se dostaly i do sféry tělové péče. Jedná se o ochranný a obnovující tělový krém s SPF 15. 

9. Yves Rochel lesk na rty Sexy Pulp odstín 01 Corail
Lehce zbarvený lesk, který moc pěkně voní a obsahuje drobné třpytky. Není tolik lepivý, ale trochu přeci jen lepí. Rtům dodá lehký odstín a jsou pěkně šťavnaté.

Jak víte, tak jsem udělala během červnového festivalu nákup ve Fann.

10. Bourjois deodorant invisible Magnolia Blossom
Deodoranty Bourjois mám ráda. Krásná vůně, kterou jsem si hned oblíbila.

11. Bourjois vitamínové tonikum 
Tonikum právě používám a jsem s ním moc spokojená. Příjemně voní, krásně očistí pleť a hydratuje. Proto jsem si hned vzala další balení. 

12. Panthenol premium 10% 
Vyzkoušela jsem různé přípravky po opalování, ale Panthenol byl stejně nejlepší. Takže jsem na letošní léto sáhla opět po Panthenolu. 

13. Mavala jelly grape odstín 278
Krásná fialová barvička. Těším se na jeho lakování.

14. a 15. rtěnky Maybelline colorsensational (recenze)
Krásné odstíny rtěnek, které jsou pěkně krémové a výdrž je také moc fajn. Odstín Coral Tonic je na léto must have. 

A to je z novinek za červen vše.

Co nového jste si pořídily vy?

3 komentáře:

  1. Jéé, moc mě zaujal ten lesk na rty od YR. Super nákupy.

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
  2. Syos mi vždy zatěžuje vlay a zároven mastí,asi to dělají ty silikony. Panthenol krém je skvělý,používám i panthenol šampon a jsem nadmíru spokojená :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.