beautylifebyhana: Miss Sporty Amethyst Dust + Rimmel Lemon Drop

sobota 11. července 2015

Miss Sporty Amethyst Dust + Rimmel Lemon Drop

Hezké odpoledne, 

léto máme v plném proudu a proto ze své sbírky vytahuji letní barvičky laků na nehty. Rozhodla jsem se nalakovat Rimmel Lasting Finish z řady I love Fruities v odstínu 058 Lemon Drop. Tato řada se již neprodává, byla to taková zvláštní řada laků, které po zaschnutí voněly po ovoci, tento konkrétně po citronech. Jenže...


Lak má nádhernou žlutou barvičku, je to nejhezčí žlutá, kterou mám ve sbírce. Je krásně světloučká. Po zaschnutí opravdu lak voní po citronech, jenže to schnutí. Lak schne neuvěřitelně pomalu, navíc ho musíte dát tři vrstvy, protože ve dvou pruhuje. Povrch laku se mi po zaschnutí moc nelíbil, proto jsem se rozhodla ho přetřít svrchním lakem od Miss Sporty z řady Sparkle Touch v odstínu 889. A na fotkách můžete vidět výsledek.


Svrchní lak od Miss Sporty se dá použít na jakýkoliv barevný lak, jelikož je průhledný. Obsahuje drobné třpytivé tečky (modré, fialové, červené). Třpytek není v laku tolik, řekla bych tak akorát. V této kombinaci mi lak na nehtech vydržel bez odření tři dny, poté se lehce ošoupaly špičky. 

Lak je běžně dostupný v drogeriích za 45 Kč. 



Jak se Vám tato kombinace líbí?

1 komentář:

  1. Líbí se mi coat MS, ale nevím.. Za mě bych asi zvolila jinou barvičku. Ta žlutá mi přijde.. Nevím, jak to vyjádřit :D

    Proč se učit španělsky?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.