beautylifebyhana: Narozeninová giveaway

sobota 9. července 2016

Narozeninová giveaway

Krásný den, milé čtenářky,

dnes nebudu psát žádnou recenzi, ale v dnešním příspěvku si zasoutěžíme. Je to neuvěřitelné, ale blog na konci července oslaví své čtvrté narozeniny. Jsem ráda, že jsem u blogování vydržela tak dlouho a doufám, že vy můj blog rády čtete a rády se sem vracíte. Jsem ráda za každý komentář, který mi pod recenzemi zanecháváte. Jsou pro mě hnací silou a zpětnou vazbou, která mě posouvá dál. 

Ráda bych odměnila alespoň jednu mou pravidelnou čtenářku.

A o co budeme soutěžit?
  • 1x paletka očních stínů W7 In the Buff 
  • 1x korektor W7 Skin Fresh odstín Fair 


Pravidla giveaway:

1. Být pravidelným čtenářem blogu přes GFC - napsat pod jakým jménem mě sledujete (budu ráda, když budete sledovat i přes další kanály - FB, IG, Google+, Bloglovin)
2. Mít korespondenční adresu v EU
3. Napsat mi do komentáře, kam se letos chystáte nebo kde jste letos byli na dovolené
4. Uvedení e-mailu nechám na Vás, pokud ho neuvedete sledovat vyhlášení soutěže a následně mě sami kontaktovat

Soutěž bude probíhat ode dneška do 25. 7. 2016 (23:59 hod.).


Hodně štěstí!

22 komentářů:

  1. GFC slovakovairca95
    FB Irenka Slováková
    Letos jsem ještě na dovolené nebyla v srpnu chceme jet s přítelem do benátek.
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. gfc Barbora Perháčová
    fb Barborka Perháčová
    Barborqaaa1@azet.sk
    keďže sme po svadbe tak sme sa chystali ale prišla mi do toho práca tak ktovie kedy sa dostaneme niekam :/

    OdpovědětVymazat
  3. GFC: Peťuška
    FB: Peťuška Reichlová
    prajem všeetko najlepšie k blogovým narodkám, hlavne veľa inšpirácie k novým článkom... :)
    my sa tento rok nikam nechystáme, keďže sme si s priateľom kúpili byt, tak všetky peniažky aj energia idú doňho... :)
    ale nejaké výlety snáď spáchame... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  4. GFC Aelin
    vsetko najlepsie k blogovym narodeninam a mnoho uspesnych blogovacich rokov prajem
    tento rok na dovolenku asi nikam tak sa budem snazit aspon pochodit kusok tu moju domovinu po vikendoch
    monikabullova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno nej k narozeninám a přeji další úspěšné roky ;)
    Sleduji jako Charmedka
    No dovolenou ještě vybranou úplně nemáme, ale vede Itálie - Kalábrie, tak snad to vyjde a už brzy zájezd koupíme.
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. GFC: Eliška Vrbová
    Letos jedu na dovolenou do Rakouska, Chorvatska a jižních Čech :)
    vrbova.eliska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  7. GFC: ZdeňkaM
    Gratuluji ke 4 narozeninám, jen tak dál. :) Na dovolenou se nechystám. Léto budu trávit hlavně na zahradě a venku s přáteli. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Já se chystám do Vídně, do Bratislavy, někam po Čechách a taky k moři :)
    moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Sledujem ťa ako Denisa :)
    Tento rok mám zatiaľ naplánovanú Prahu, na Slovensku nejaké aquaparky, možno Bratislava aaa možno aj Chorvátsko :)))
    denie257@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Jedeme do Adrspachu, nekam k moři, v Roznove pod Radhoštěm mame chatu a jinak výlety po okoli
    Ervulenka@seznam.cz
    Gfc Ervulenka

    OdpovědětVymazat
  11. GFC, FB Markéta Králová
    macu@seznam.cz
    Na dovče jsem byla s manželem a dětičkama na chalupě s dalšíma dvěma rodinkama.

    OdpovědětVymazat
  12. GFC Simona J.
    simonaa13@seznam.cz
    V plánu máme letos dovču v Čechách:)

    OdpovědětVymazat
  13. "lucy" :)
    luciecoufalova03@gmail.com
    dovolenou máme v plánu v Itálii :)

    OdpovědětVymazat
  14. GFC: Terka Černá, FB: Teruš Černá, G+: Terka Černá, Bloglovin: cterezka
    Ještě nevíme, jestli někam vyrazíme. Pořád koukáme, tak uvidíme:)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Moc gratuluji :-)
    zde sleduji jako Niki C, FB sleduji
    Letos bohužel nikam, s přítelem máme dovolenou každý v jiném termínu, takže bohužel, max. o víkendu se někam podívat, např. na nějaký zámek, nebo zoo
    Nikol88C@gmail.com
    měj se krásně Niki

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj:)
    přes GFC tě sleduji jako Kristýna Grofová, na FB to samé:)
    Letos se vydám s přítelem po krásách Čech, nejspíš někam pod stan:)
    kikina278@seznam.cz
    Hezký zbytek dne!:)

    OdpovědětVymazat
  17. Tak to je úžas! Čtyři roky jsou dlouhá doba, takže velká gratulace!
    Já se letos na žádnou dovolenou nechystám. Mám brigádu, protože plánuji jet na podzim do Londýna. Ale o víkendech si užívám. Minulý týden jsem byla na festivalu a zítra odjíždím na chatu :)
    GFC: Markéta Štefková
    email: stefkova.ma@email.cz

    Fingers Up 2016

    OdpovědětVymazat
  18. GFC: Klára Odehnalová
    Já se letos o prázdninách na dovolenou nepodívám, plánuji pouze letní tábory, campy atd. Na dovolenou jedu až v říjnu, a to do Londýna. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Gfc Nela Richterová
    nelarichterova@gmail.com
    Pojedu k moři buď do Řecka nebo do Maroka 😊

    OdpovědětVymazat
  20. Sleduju na blogu i FB jako Hana Mlčáková, email H.Mlcakova@seznam.cz
    Chystám se v září nejspíš do Řecka :)

    OdpovědětVymazat
  21. gfc DoubleClaire
    greiplova.klara@seznam.cz
    Chystám se skoro na měsíc do Řecka autem na ostrov Kefalonia a pak i na pár dní na efkádu po zpáteční cestě. Mají tam želvy v moři, tak se teším až si s nějakou zaplavu... Určitě doporučuji:)))

    OdpovědětVymazat
  22. GFC: Aileen A
    mail: Aileen.a@seznam.cz
    Měla jsem na léto tolik plánů, a nakonec mi nevyšlo nic z toho :( V říjnu jedu na delší dobu do zahraničí a přípravy mi zabraly tolik času, že nebylo kdy zařizovat dovolenou. Ale pobyt mimo ČR mi to vynahradí, i když sluničko a moře to nebudou ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.