beautylifebyhana: Gosh paletka 001 To Enjoy in New York

čtvrtek 12. listopadu 2015

Gosh paletka 001 To Enjoy in New York

Hezký den, milé čtenářky!

Dnes bych Vám ráda ukázala paletku očních stínů od dánské kosmetické značky GOSH. Tuto paletku jsem si koupila během dnů Marianne a za tu dobu jsem ji pořádně otestovala a oblíbila si ji. Paletku vlastním v odstínu 001 To Enjoy in New York.


Paletka obsahuje 9 odstínů a celková velikost paletky je 12 g. Najdete v ní oční stíny neutrálních hnědých barev (vhodných na denní nošení) a odstíny fialové. Stíny jsou ukryty v povedeném matném černém obale se zrcátkem. Otevírání šlo zpočátku velmi těžko, ale nakonec se "ochodí a vše jde bez problémů.




Konzistence stínů je sušší, textura krásně sametová, ale malinko práší. Není to ale nic strašného, pod očima je opadané nemám. Záleží jakým štětcem je nanášíte. Pigmentace je průměrná, žádná wau pigmentace to není, ale není to ani propadák. Stíny se dají velmi dobře navrstvit a tak dosáhnout větší pigmentace. Snadno se i blendí. Paletka obsahuje tři třpytivé stíny (první řada) a šest matných stínů. Výdrž je s podkladovou bází solidní, bez slévání mi na víčku vydrží cca 8 hodin (mám mastnější víčka).


Paletku jsem si oblíbila zejména kvůli matným stínům a také proto, že obsahuje pro mě využitelné odstíny. Barvičky využiji všechny. ;)

Paletku můžete pořídit ve Fann parfumeriích za 349 Kč ve dvou odstínech. 


Jak se Vám paletka líbí? Máte se značkou Gosh zkušenosti?

19 komentářů:

  1. Líbí se mi barvičky. Kolem této značky pořád chodím a nic jsem zatím nekoupila. Už to musím napravit :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám doma ještě řasenku Catchy Eyes, jsem zvědavá jaká bude :)

      Vymazat
  2. Tuto paletku vidím poprvé a vypadá moc dobře.
    Právě hledám nějaké paletky, tak si možná pořídím tuto :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně vyhovuje, protože jsou v ní odstíny, které všechny využiji :)

      Vymazat
  3. Mám jí taky, Los Angeleskou, laděnou do modra, zelena a fialova a je úplně dokonalá :-) Mám jí strašně moc ráda, dá se s ní udělat úžasné výrazné i tlumenější líčení a všechny odstíny se mi hodí k očím :-) Kupovala jsem jí v Rakousku, ještě než se Gosh dostal k nám do parfumerek, a ještě dost vážně uvažuju nad to nejbarevnější Vegas :-)

    since-2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. mně se ty barvy taky moc líbí, jen škoda, že na mě všechny tyhle odstíny vypadají děsivě :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tuto paletku jsem ještě neviděla. Barvičky se mi líbí. Dokonce bych snad využila všechny barvy. :D
    JENNYTAILOR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barvy jsou zvolené moc dobře, já je používám všechny ;)

      Vymazat
  6. Od Gosh nic nevlastním. Ale tahle paletka vypadá zajímavě. Skvělé poskládání barev i výdrž je solidní. A pigmentaci se dá hravě pomoci.. :-) A za tu cenu je vážně skvělá.. Budu muset omrknout..

    OdpovědětVymazat
  7. Pekná paletka, ale od Goshu som čakala väčšiu pigmentáciu, aj keď je jasné ,že sa pigmentácii dá pomôcť, ale príde mi to ako taký drogerkový štandart, z parfumérie by som čakala väčšiu kvalitu :)
    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že pigmentace by mohla být větší, upřímně jsem také čekala větší pigmentaci...

      Vymazat
  8. Wow pekne baleni, pekna pigmentace. :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pigmentace by mohla být lepší, jinak je ale paletka skvělá :)

      Vymazat
  9. Paletka nevypadá špatně, tyhle odstíny hodně používám a ani ta pigmentace nevypadá nejhůř :)
    Double Infinity

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvolené odstíny jsou opravdu super, hodí se na běžné denní nošení, ale dá se vykouzlit i výraznější look. :)

      Vymazat
  10. Tiež ju mám a je moja najobľúbenejšia, najrašej mám ten marhuľkový odtieň ♥

    OdpovědětVymazat
  11. krásne farbičky má paletka :) myslím, že si si dobre vybrala :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.