beautylifebyhana: Maximální ochrana s Rexonou

středa 29. července 2015

Maximální ochrana s Rexonou

Krásné odpoledne, milé čtenářky!

Letošní léto je opravdu parné a proto jedním z produktů, které mi v tomto počasí nesmí chybět jsou antiperspiranty. Antiperspirantů jsem vyzkoušela celou řadu, některé byly účinnější, jiné méně účinné. Nicméně žádný z nich nezanechal suché a voňavé podpaží opravdu celý den.


Antiperspiranty Rexona Maximum Protection nejsou na trhu žádnou novinkou, nicméně já si je pořídila až teď a myslím, že jsem si na testování nemohla najít příhodnější počasí. Antiperspiranty jsou tedy testovány v extrémním počasí přes 30 °C. 

Oficiální popis výrobce: Antiperspirační krém Rexona Maximum Protection poskytuje naší nejúčinnější ochranu proti pocení a zápachu, přesto je velmi jemný a vhodný ke každodennímu použití.
  • maximální ochrana proti pocení od Rexona
  • nepřetržitá celodenní ochrana proti nepříjemnému zápachu
  • dlouhotrvající vůně
  • unikátní kombinace hydratačních látek


Antiperspirant mám ve dvou vůních, fialovou sensitive dry a růžovou confidence. Obě vůně jsou dosti intenzivní, což by někomu mohlo vadit. Jsou dlouho cítit i z podpaží, takže se mohou trochu tlouci s vaším parfémem. Z těchto dvou variant je více intenzivní ta růžová, ale mě se líbí více. Balení je na první pohled poměrně velké, nicméně skrývá 45 ml antiperspirantu, což je zhruba stejné množství jako tuhého deodorantu. Konzistence je krémovitá a podpaží nikterak nevysušuje. Nejdůležitější je samozřejmě ochrana před pocením a hlavně zápachem. Ta je naprosto super, účinnější antiperspirant jsem zatím nezkoušela. S tímto antiperspirantem se cítím opravdu chráněná a to i při náročném dni. Vydrží vonět a chránit před potem opravdu celý den a to i v těchto parných dnech. V tom je opravdu nepřekonatelný. 

Antiperspirant by se měl aplikovat večer, nicméně já svému podpaží dávám alespoň přes noc oddychnout a nanáším ho až ráno. I tak jsou výsledky perfektní. Antiperspirantu stačí opravdu malinko důkladně rozetřít do podpaží a chvilku počkat než zaschne. Potom se můžete obléci, aniž by zanechával bílé stopy na oblečení. I když je určen na každodenní použití, snažím se ho nepoužívat každý den, přeci jen je to silný antiperspirant, který obsahuje aluminum. Obávám se, že by si na něj při každodenním používání tělo zvyklo a nebyl by už tolik účinný. Používám ho tehdy, když vím, že budu mít náročný den, nebo když jsou vedra. 


Antiperspirant seženete běžně v drogeriích za 150 Kč, což je na antiperspirant trochu více, ale můžete natrefit i na výhodné akce.

Podle mě není dobré ho používat denně, ale když víte, že budete potřebovat pořádnou ochranu je to nejlepší po čem můžete sáhnout. Za mě nejúčinnější antiperspiranty na trhu.

Celkové hodnocení:  (5/5)


Máte zkušenosti s těmito antiperspiranty?

5 komentářů:

  1. Rexonu chci vyzkoušet, ale ted momentálně pouzívám dove tuhý antiperspirant. :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  2. Mám tuhle rexonu zelenou a je naprosto boží! Strašně krásně voní :)

    Haul | July 2015

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě časem vyzkouším všechny parfemace, protože tyhle antiperspiranty opravdu fungují!

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.