beautylifebyhana: Sčítání kosmetiky

středa 8. července 2015

Sčítání kosmetiky

Krásnou středu milé čtenářky!

Dnešní článek bude tak trochu neobvyklý a statistický. Jelikož se mi doma kupí poměrně velké zásoby kosmetiky, rozhodla jsem se ji pro svou představu spočítat, abych věděla, kde bych měla brzdit a naopak, v které oblasti si mohu dovolit nakupovat nové produkty. Obecně mám doma více tělové kosmetiky než té dekorativní. Přeci jen dekorativní kosmetika se spotřebovává déle než ta tělová. Navíc líčím pouze sama sebe, takže obří zásoby dekorativky bych neměla šanci nikdy spotřebovat.


Nemám tak veliké zásoby jak některé jiné blogerky, ale i tak si myslím, že toho není málo. Sčítání jsem prováděla k datu 1. 7. 2015 a od té doby mi tady zase pár produktů přibylo, nicméně ty jsem do sbírky nezapočítávala. Sbírky mám rozdělené na dvě, jelikož kromě našeho bytečku, mám část kosmetiky i u rodičů. U rodičů toho mám poměrně méně, jelikož zde trávím mnohem méně času než v Praze a některou kosmetiku si vozím sebou. Celkem jsem se dostala k číslu 214 ks, což není zase tak hrozné. Co říkáte?

Na fotce všechny mé laky (kromě dvou, které jsem zapomněla vyfotit)
Některé deodoranty/antiperspiranty

Jak můžete vidět, mezi mé oblíbené deodranty patří ty od Bourjois a teď na léto je mým must have Rexona Maximum Protection.

Skromná sbírka rtěnek + lesk od Yves Rocher

S rtěnkami teprve začínám, takže sbírka je poměrně skromná... To se ale určitě časem změní. ;-)

Šampony, které mám v Praze

V šamponech mám určitě stopku! I když jsem si většinu sama nekupovala, nahromadila se mi jich tu spousta. Takovouhle zásobu mám na několik let...

Část sbírky balzámů

Balzámků není nikdy dost. Doporučuji Lip Butter a Flexitol.

Vybrané pudrové produkty

Jen zlomek pudrových produktů, které byly ještě trochu fotogenické. :D

Mazadla :)

Mazadel všeho druhu mám také pořádnou zásobu. Jsem hrozná hlavně na jejich spotřebovávání. Otevřu si jich spoustu, ale s dopotřebováním je to horší.

Sbírka řasenek

Moje celková sbírka ukrývá:

Laky na nehty                               40 ks
Odlakovače                                     4 ks
Deodoranty/antiperspiranty         12 ks
Tělový peeling                                 1 ks
Sprchové gely                               10 ks
Tělová mléka do sprchy                 3 ks
Tělová mléka/másla                     13 ks
Masážní oleje                                  4 ks
Krémy na ruce                                 5 ks
Péče o nohy                                    3 ks
Intimní gel                                         1 ks
Šampony                                        13 ks
Kondicionéry                                    7 ks
Maska na vlasy                                1 ks
Laky na vlasy                                   2 ks
Pleťové masky                                 3 ks
Denní krémy                                    3 ks
Noční krém                                       1 ks
Oční krémy                                       2 ks
Sérum                                               1 ks
Čistící gely                                        2 ks
Balzámy na rty                               12 ks
Rtěnky                                              7 ks
Lesky                                                4 ks
Lip butter                                          1 ks
Tonikum                                            2 ks
Micelární vody                                  3 ks
Pleťové mléko                                  1 ks
Dvoufázový odličovač                     1 ks
Odličovací ubrousky                        2 ks
Parfémy                                             8 ks
Body sprej                                         1 ks
Báze                                                  2 ks
Řasenky                                            7 ks
Korektory                                           2 ks
CC krém/make-up                            3 ks
Pudry                                                 3 ks
Tvářenka                                           1 ks
Konturka                                            1 ks
Stíny v tužce                                      2 ks
Mono stíny                                         6 ks
Paletky                                               5 ks
Péče na opalování                           9 ks

Celkem                                         214 ks

Sbírka kosmetiky u rodičů

Fotka všech produktů, které mám u rodičů. Celkem je to 47 produktů. Jednoznačně zde vévodí Nivea, kterou jsem svého času měla hodně ráda. Ne, že bych ji teď neměla ráda, ale už si z jejího sortimentu vybírám. 

Počítaly jste si někdy svou kosmetiku? Kolik kousků máte doma vy?

18 komentářů:

  1. Radšej nepočítam, to číslo by som asi nezvládla :D
    Ale začala som prerieďovať a snažím sa postupne míňať a nedokupovať. Zatiaľ sa mi to darí, zatiaľ som doplnila len zásoby opaľovacích produktov :)

    Big&Daring

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já budu muset také více spotřebovávat, hlavně tu tělovou kosmetiku a méně dokupovat...

      Vymazat
  2. Teda, to je sbírka ! :D :) Já té kosmetiky mám celkem málo, ale pro mě je to i tak dost :D Strašně mě rozčiluje, že nejsem schopná všechno spotřebovat, třeba rtěnky nebo paletka stínů, každý den nemám čas se namalovat se vším všudy :D Spočítat mě to zatím nenapadlo, ale asi se do toho pustím, protože miluju statistiky :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekorativku je problém dopotřebovat, pravidelně spotřebovávám snad jen řasenky a pudry.

      Vymazat
  3. balzam na pery česka sporitelna sranda :)) mas jej veru dost

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je skvělej článek a suprová sbírka :D Taky bych si doma měla udělat takovou menší inventuru haha :D

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem někde na 160 kouscích, což je ale taky dáno bydlením na 2 místech. Nejvíc jsem našla laků na nehty (15ks) a největší zásoby mám deo/antiperspirantů, ty budu spotřebovávat ještě minimálně dva roky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také pěkná sbírka, pro běžnou potřebu naprosto dostačující. ;)

      Vymazat
  6. Noooo teda skvela sbirka.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Určitě bych to musela rozdělit na pečující a dekorativní,pečující spotřebovávám více,dekorativku méně a raději nepočítám,na to že jsi blogerka,tak toho máš málo. :D
    Jedna tvářenka? Vážně? to bych nemohla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekorativní kosmetiku moc nesyslím, protože nemám šanci ji spotřebovávat. Tvářenka je zatím sirotek, ale mám vyhlídnuté další, které si chci pořídit např. růžičkovou od Milani a časem bych ráda vyzkoušela i některou od The Balm.

      Vymazat
  8. Ja som nepočítala. Ani nechcem. Som na ceste nápravy, aby som pri väčšine telovej a pleťovej kozmetiky mala max. po 2ks. Ale kým neprídem do toho stavu, počítať nechcem :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezká sbírka:-) Já tu svoji nepočítala, za prvé by mně to sežralo hodně času a za druhé a to je mnohem pádnější důvod by mně to výsledné číslo určitě vyděsilo:-D

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to koukám! Svojí kosmetiku spočítanou nemám, ale i tak jí mám hromadu (hlavně teda sprchových gelů) a to nemám ani zlomek toho co ty! Až bude přítel zase říkat, že toho mám moc, ukážu mu tenhle článek a ono ho to přejde. ;)
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.