beautylifebyhana: Parfémy z Londýna + soutěž - vyhlášení

sobota 14. října 2017

Parfémy z Londýna + soutěž - vyhlášení

Krásnou sobotu, 

v dnešní recenzi bych se s Vámi ráda podělila o dojmy z parfémů Milton-Lloyd z e-shopu ParfémyzLondýna.cz. Vybrat si parfémy přes internet byl pro mě trochu oříšek. Nakonec jsem si vybrala tři parfémy a zda jsem zvolila dobře se dočtete níže. Na úvod bych ještě ráda řekla, že e-shop mi poskytl i dva parfémy pro Vás do soutěže, takže čtěte až do konce a zapojte se. 


E-shop prodává parfémy britské značky Milton-Lloyd, která nabízí kvalitní vůně za nejnižší možnou cenu. Pracují s esenciálními oleji díky čemuž jsou  vůně dlouhotrvající. Filozofií značky je, že není důležité líbivé drahé balení, ale kvalita uvnitř flakónku a také to, že by zákazník neměl platit za drahé marketingové kampaně. Balení jsou opravdu jednoduchá. Parfém je ukryt ve skleněném flakónku s plastovým víčkem a rozprašovačem, který dávkuje poměrně velké množství vůně. Při pravidelném používání tak parfém docela rychle ubývá. Filozofie společnosti se mi líbí, kdo by nechtěl kvalitní parfém za pár korun. Resp. řeč je tu o parfémovaných vodách /EdP či PdT/, jelikož cena pravých parfémů by byla samozřejmě o dost vyšší. U parfémovaných vod se podíl vonné složky pohybuje kolem 12-15 %. 


První parfém patří do kategorie květinově-ovocných vůní. Parfém voní jako parfém Daisy od Marc Jacobs. Je to krásná svěží květinová vůně, která má v podtónu ovoce. Vůně je intenzivní a vydrží dlouho vonět (na mě více jak půl dne). Zpočátku je hodně intenzivní, po chvíli je ale lehce tlumená vůní vanilky. Patří k mým oblíbeným a voní mi ze všech třech, které jsem vyzkoušela, nejvíce. Mám ráda výraznější, ovocno-květinové vůně. 

Složky parfému
  • hlava: jahody a zelené ovoce
  • srdce: fialkové a květinové
  • základ: vanilka a pižmo 


Colour me Pink
Tento parfém patří do kategorie květinově-orientálních vůní. Parfém voní jako Touch of Pink od Lacoste. Vůně je na můj vkus příliš výrazná, přítelovi se na mě ale moc líbila a chválil mi ji. Parfém vydrží vonět opravdu celý den (vyzkoušeno od 4 ráno do půlnoci). Je to výrazná květinovka, voní po růžích, liliích a mně připomíná i šeřík. Pokud máte rádi květinové vůně se špetkou orientu, bude tato vůně ta pravá pro Vás. 

Složky parfému:
  • hlava: květinová s růžemi
  • srdce: ovocné a kořeněné
  • základ: vanilka a pižmo


Exodus
Poslední parfém patří opět do kategorie květinově-ovocných vůní. Parfém voní jako Escape od Calvin Klein. Tato vůně je mi sympatická a též jsem si ji oblíbila. Parfém je velmi specifický a nezaměnitelný. Hlavní složkou jsou ovocné tóny mandarinek a meruněk. Parfém je příjemně sladce osvěžující. Postupně se rozvine i jemná květinová vůně jasmínu a růží. Vůně je tak akorát výrazná, nevtíravá. Parfém na mě vydrží vonět více jak půl dne. 

Složky parfému:
  • hlava: citrusová a aromatická
  • srdce: jasmín, lilie a růže
  • základ: jantar a pižmo


Na e-shopu ParfémyzLondýna.cz neplatíte dopravu u objednávek nad 600 Kč, což mi přijde fajn a navíc při koupi 3 parfémů máte čtvrtý zdarma. Cena parfémů je velmi přijatelná, pohybuje se kolem dvou set korun. Musím říct, že jsem z počátku byla trochu skeptická a neočekávala jsem moc velkou kvalitu vzhledem k ceně. Parfémy mě ale velmi mile překvapily a jsem ráda, že jsem je vyzkoušela. 


A teď už se vrhneme na slibovanou soutěž. V soutěži budete moct vyhrát jeden z parfémů Milton-Lloyd. 

Pravidla jsou jednoduchá
1) sledovat mě alespoň na jedné sociální síti /GFC, Facebook, Instagram/,
2) do komentářů pod tímto článkem napsat, který parfém ze stránek ParfémyzLondýna Vás zaujal nejvíce,
3) připojit e-mail (popř. se mi v případě výhry ozvat),
4) napsat jaký parfém byste chtěli vyhrát (Colour Me nebo Loves Me Loves Me Not).

Soutěž potrvá do 28.10.2017 do 24:00 hod.

Vítězkami soutěže se stávají

parfém Colour Me Pink vyhrává Petra Brázdová

parfém Loves Me Loves Me Not vyhrává Martina Štefková 
Vítězkám blahopřeji a jdu jim napsat mail. 

22 komentářů:

  1. Zaujal mě nejvíc parfém Loves Me Loves Me Not, e-mail: Katerina.Sucha@post.cz, a chtěla bych vyhrát Loves Me Loves Me No

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujal mě parfem Bondage. CHtela bych vyhrat Colour me.
    Gfc Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Zaujal mě Summer Flowers. Chtěla bych Loves Me Loves Me Not
    miuka12@seznam.cz
    GFC Mirka Škampová

    OdpovědětVymazat
  4. GFC slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.
    chtěla bych colour me
    Zaujal mě parfém Fame for her

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,sleduji tě na instagramu. Zaujal mě parfém "Summer flowers" a "Loves Me Loves Me Not" který bych taky moc chtěla vyhrát. Email: jirinka.kocova@email.cz Hezký den ����

    OdpovědětVymazat
  6. Zaujala mě I am I feel ;) chtěla bych vyhrát Loves me Loves me not :)
    mail: Martina.stefkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Zaujala mě vůně Bondage L Affaire, už to balení je velice originální. =) A z nabízených parfémků třeba Colour Me, ať je podzim ještě barevnější i prostřednictvím vůní. =)
    GFC Týna S
    fofolacek369@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Nejvíc se mi líbí podle popisu Loves Me Loves Me Not
    zhalickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý den, zaujal mne tento parfém, protože jej má kamarádka a vím, jak úžasně voní: https://www.parfemyzlondyna.cz/damske-vune/Tatti-PdT-50-ml#category_id=1&page=1&path=1&sort=p.price&order=DESC&route=product%2Fcategory&min_price=15&max_price=285 můj email je : baniova@seznam.cz a vyhrát bych chtěla exodus.

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělá soutěž :-) nejvíce se mi líbí ten colour me a také bych o něj měla zájem v případě výhry :-) sleduji tě jako Michaela Machalíková přes GFC i FB :-)))

    email: misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. dobrý den :) mě se zalíbila vůně color me pink https://www.parfemyzlondyna.cz/damske-vune/Colour-Me-Pink-PdT-50-ml#category_id=1&page=1&path=1&sort=p.price&order=ASC&route=product%2Fcategory&min_price=15&max_price=285 sleduji jako Barbora Červenková cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Zaujal mě parfém COLOUR ME PURPLE a v případě výhry bych měla zájem o Loves Me Loves Me Not. e-mail:olga.braunova@seznam.cz, sleduji přes Fb jako Olga Pokorná

    OdpovědětVymazat
  13. Mě zaujal nejvíc parfém Loves Me Loves Me Not a v případě výhry bych si vybrala Colour me.
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Mě zaujal parfém Colour me purple a v případě výhry bych si vybrala Loves me loves me not.
    MonikaStancelova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Zaujala mě vůně https://www.parfemyzlondyna.cz/damske-vune/No-4-Natalie#category_id=1&page=0&path=1&sort=p.price&order=ASC&route=product%2Fcategory&min_price=0&max_price=0.Vyhrát bych chtěla Colour Me

    OdpovědětVymazat
  16. Zaujal mě parfem I am I feel :-) A v případě vyhry bych chtela Loves me Loves me not :-)
    Sleduji pres Fb jako Pavla Bratršovská. E-mail mam: PajaBratrsovska@seznam.cz
    Krásný den :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj,
    sleduji tě jako Hanka Blažková a můj email je hanicka.cica@seznam.cz. Nejvíce mě asi zaujala vůně co je jako Lancome - I am I feel.
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Sleduji GFC - Petra Brázdová. Nejvíce mě zaujal parfém Colour Me, který bych taky chtěla vyhrát. :-)
    brazdova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Vybrala bych si Colour me Pink a zaujala mě i vůně Fame For Her. Sleduji na FB jako libuska.krizova a mailík mám marcrazy@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Nejvíce mne zaujal a chtěla bych vyhrát Loves Me Loves Me Not.Sleduji na facebooku jako Libuše Kubínová email-kubinovaliba@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. ahoj , me sa paci loves me not
    fb Nika Benko
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.