beautylifebyhana: Oriflame slupovací maska Grape

sobota 18. července 2015

Oriflame slupovací maska Grape

Hezké odpoledne,

dnes přicházím s krátkou recenzí na slupovací masku s hrozny od Oriflame z řady Love Nature. Masky nějak pravidelně nepoužívám, ale občas si nějakou dopřeji. U téhle mě baví to slupování... :-D


Vůně masky je hodně intenzivní a pronikavá, což mi na pleť zrovna moc nevyhovuje. Konzistence připomíná med. Na pleť se vcelku dobře nanáší, za pár minut zasychá a příliš nestahuje. Po dvaceti minutách se dobře sloupává. Není vhodné ji aplikovat kolem očí, což jsem také učinila, ale i při velké vzdáleností od očního okolí mi dráždí oči. Naštěstí po zaschnutí masky už oči nedráždí. Pravděpodobně za to může alkohol, který je ve složení hned na druhém místě a ta silná vůně. Po sloupnutí je pleť pěkně jemná a zklidněná, nicméně hydrataci pleti maska moc nepřidá. 


Masku jsem pořídila na Aukru za směšných cca 25 Kč. Běžně se ve slevě v katalogu objevuje za 89 Kč. 

Líbí se mi, že pěkně vyhladí pleť a je po použití zklidněná, ale vadí mi její vůně a štípání do očí. Znovu bych už si ji nepořizovala.


Celkové hodnocení: (3/5)


Používáte slupovací masky?

7 komentářů:

  1. Já tyhle masky moc nemusím, ale to slupování miluju :D

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
  2. Já si kupuju ty v Avonu,hlavně ta s kaviarem je skvělá.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký den, moc děkuji za recenzi. Zajímalo by mě, zda někdo máte zkušenosti s touto maskou: http://eshop.marionnaud.cz/syx-vyzivujici-cokoladova-pletova-maska-10-ml.html?listtype=searchfulltext&searchparamfull=maska? Líbí se mi, že je v takovém balení, na vyzkoušení akorát :). A také se chci zeptat, zda jste někdy zkoušely vyrábět si masku doma? Koukala jsem na tyto stránky: http://prozeny.blesk.cz/clanek/pro-zeny-trendy-krasa/303700/domaci-masky-dokazou-zazraky-vyzkousejte-medovou-nebo-okurkovou.html a zaujalo mě to. Děkuji za rady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S maskou Syx žádné zkušenosti nemám, ale pytlíčkové balení je super, protože jak píšeš, je to ideální velikost na odzkoušení. Čokoládová bude asi moc krásně vonět. :-) Domácí masku jsem si také nikdy nevyráběla, (možná kdysi v pubertě jsem s něčím takovým experimentovala... ;D).

      Vymazat
    2. Děkuji za odpověď, něco vyzkouším a uvidím :).

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.