beautylifebyhana: Rtěnky Maybelline Colorsensational

sobota 27. června 2015

Rtěnky Maybelline Colorsensational

Hezkou sobotu!

Mojí novou láskou se staly rtěnky. Dříve jsem se rtěnky bála nosit a preferovala spíše lesky, avšak přišel čas, kdy je tomu přesně naopak. Lesky nosím už jen sporadicky a preferuji rtěnky. Pomalu se rozrůstá i moje sbírka rtěnek. Když mi onehdy přišly kupónky od Dm a v nich byla sleva 1+1 na rtěnky Maybelline Colorsensational, věděla jsem, že pro ně poběžím... 


Z velkého množství odstínů mě ihned zaujal odstín 422 Colar Tonic, který byl láskou na první pohled. Druhý odstín jsem chtěla o něco méně výrazný a nakonec jsem sáhla po odstínu 540 Hollywood Red


Obě rtěnky jsou krásně krémové, hydratují a výborně se na rty nanášejí. Rtěnky velmi pěkně voní, zejména pak odstín 540. Odstíny jsou moc pěkně pigmentované. Odstín 540 Hollywood Red malinko zalézá do vrásek, ale není to nic strašného. Oceňuji též jejich dlouhotrvající výdrž, zvládnou bez větší újmy pití a drobné jídlo. 


Naprostým oblíbencem tohoto léta je pro mě odstín 422 Colar Tonic, krásný korálový odstín. Na léto naprosto ideální barvička. Na rtech vypadá krásně šťavnatě. Není to nude barvička, ale ani křiklavá rudá, ve které bych se necítila. Je to přesně něco mezi a pro mě ideální odstín. Na rtech je o něco méně zářivější, než se ve skutečnosti zdá.


Decentnější je pak odstín 540 Hollywood Red, který je vhodný na běžné denní nošení i do školy či práce. Je to taková vínová barvička s podtóny do hněda. 


Rtěnky jsou běžně k dostání v drogeriích se stojanem Maybelline. V Dm nyní za 129 Kč. 

Za tu cenu jsou to opravdu skvělé rtěnky. Mají krásné odstíny a výdrž je také moc fajn. 

Celkové hodnocení: (5/5)


Máte nějakou rtěnku od Maybelline? Jak se Vám líbí tyto odstíny?

1 komentář:

  1. Od Maybelline žádnou rtěnku nemám a musím říct, že se mi líbí obě. Dobře sis vybrala.

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.