beautylifebyhana: Kosmetické novinky aneb new in říjen

sobota 7. listopadu 2015

Kosmetické novinky aneb new in říjen

Krásnou sobotu, milé čtenářky!

Dnes se podíváme na novinky, které jsem si pořídila v měsíci říjnu. Nákupy obsahují zejména produkty z DM boxu a hlavní novinkou byly štětce od Zoevy. Novinek se mi tu sešlo poměrně hodně, tak se na ně blíže podíváme. 


Na začátku měsíce jsem si pořídila nějaké novinky v DMku. 
1. Astor Skin Match Protect korektor
Korektor, o kterém ještě určitě uslyšíte v samostatné recenzi. Plánuji srovnání s mými ostatními korektory. Můžu zatím prozradit, že na projasnění pod oči je moc fajn.

2. Essence make me brown
Gelová řasenka na obočí, kterou jsem si velmi oblíbila. Od té doby co ji mám, ji používám denně. Na úpravu obočí je skvělá. Hlavní předností je malý kartáček, se kterým se dobře pracuje. 

V DMku jsem si vyzvedla podzimní DM box, který jsem Vám představovala v samostatném článku. Pokud jste obsah ještě neviděli, mrkněte tady

Server Blogerky.cz mi zaslal na recenzi sjednocující krém od Avène, o kterém jste již mohly číst recenzi na blogu. Na zimu pro mě určitě nebude, více v samostatné recenzi.  
3. Avène hydratační sjednocující krém (recenze)

4. Oriflame Be Mine krém na ruce 
Krém je poměrně tekutý a málo hydratační. Vůně mi je příjemná. 

5. Balea emulze na ruce liči a růže 
Zatím jsem ho nezkoušela, momentálně mám otevřených hodně krémů na ruce. Čeká zatím v zásobě. 

6. Balea balzám na rty malina

7. Maybeline Colossal Volum' Express Mascara hnědá
Tuhle řasenku jsem si koupila ve výprodeji v Tetě. Hnědých řasenek v drogeriích moc nepotkáte, takže jsem si ji musela do košíku přihodit. ;)

Novinkou, ze které mám největší radost, jsou štětce od Zoevy. Konečně jsem se rozhodla koupit si je a nelituji. 
8. Štětce Zoeva Rose Golden (recenze)


Na listopad jsem si nařídila stopku, tak uvidíme, co se v novinkách objeví. 

Co pěkného jste si v říjnu pořídily vy? 

13 komentářů:

  1. Krásné novinky, hnědá řasenka by se mi sakra taky hodila a u nás jsem ji neviděla. :) No a Zoeva, to je prostě luxus. Gratuluji k jejich koupi. :) Za mě nejkrásnější štětce.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Mám z nich ohromnou radost a jsou opravdu nejkrásnější!

      Vymazat
  2. Tak hnědou řasenku a štětce Zoeva ti tiše závidím. Už dlouho sháním hnědou řasenku v drogérce, ale můj lov je neúspěšný, o to víc mě těší že tvůj byl šťastný :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na ni narazila náhodou, kamarádka sháněla hnědou řasenku a paní prodavačka nás upozornila na akci Maybellinky. ;) Snad nějakou hnědou také v drogerii objevíš ;) Moje oblíbená je i hnědá řasenka z Avonu.

      Vymazat
  3. Balea je hrozne fajn. :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. Štětce od Zoevy bych si moc přála, snad se jich někdy dočkám :)
    Double Infinity

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stojí za to si na ně našetřit, jsou krásné a opravdu kvalitní :)

      Vymazat
  5. tu pěnu do koupele Balea jsem si teď koupila v té červené variantě a je skvělá :) ... na tyto štětce se chystám, prý mají být teď k dostání i jednotlivě, tak bych si jich pár pořídila :)

    OdpovědětVymazat
  6. Bože, ty štětce od Zoevy jsou taak luxusní :) Chtěla jsem je k letošním Vánocům, ale spíš to vidím na Master sady od Péti LovelyHair :) Je jich víc za skoro stejnou cenu, kolik stojí tahle Zoevácká sada.... Ale jsou nádherný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle sada stojí 1944 Kč, o štětcích od Peti jsem také uvažovala, ale nakonec jsem zainvestovala do Zoevých. :)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.