beautylifebyhana: Melounový peeling od Dermacolu

středa 26. srpna 2015

Melounový peeling od Dermacolu

Krásné středeční odpoledne! 

Léto mám neodmyslitelně spojené s melounem. Vůni melounu miluji v kosmetice, kterou používám v letním období. Když tedy Dermacol přišel s tělovým peelingem s vůní vodního melounu, věděla jsem, že ho budu muset vyzkoušet. Ach ta vůně...


Popis výrobce: Jemný tělový peeling s vůní a extraktem z melounu a krystalky cukru dokonale odstraňuje odumřelé kožní buňky, šetrně čistí pokožku těla a vyhlazuje ji.

Tělový peeling je na rozdíl od tělové peelingu Hristina založen na cukerném základu. Zrníčka jsou o něco málo hrubší než u solného peelingu, ale rychleji se rozpouští. Hrubost peelingu mi vyhovuje, není extra hrubý, ale ani žádný jemňouš. Peeling používám zhruba jednou až dvakrát týdně. Po nanesení na mokrou pokožku se začínají cukrová zrníčka pomalu rozpouštět a peeling lehce pění. Barva je krásná červená připomínající perfektně vyzrálý meloun. Vůně je kapitolou sama o sobě. Je dokonalá! Nemůžu se jí stále nabažit. Je sladká, melounová, trochu připomínající vůní žvýkaček, žádná chemická vůně. Po smytí je z pokožky lehce chvíli cítit. Škoda, že není tak intenzivní jako v balení a dlouhotrvající. Po použití je pokožka krásně jemná, čistá a provoněná. Pokožku nikterak nedráždí a nepřijde mi nikterak vysušená, takže nemám ani potřebu se namazat. 


Balení obsahuje 200 g peelingu, což není moc, ale není ho potřeba tolik, takže odhadem vystačí tak na 12-15 použití. 



Za sebe doporučuji všemi deseti, je to ten nejvoňavější peeling, který jsem kdy vyzkoušela. Minimálně na letní období ho musíte mít!

Peeling seženete v drogeriích nebo v e-shopu či prodejnách Dermacol. 200 g balení seženete za 149 Kč.

Celkové hodnocení:  (5/5)


Zkoušely jste tento nebo jiný peeling od Dermacolu?

17 komentářů:

  1. Až dodělám svoji zásobu peelingů, určitě po jednom od Dermacolu mrknu. Akorát se nemůžu rozhodnout mezi melounem a jahodou..No třeba oba :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě nenadchla vůně jahodového sprchového gelu, takže jsem o peelingu ve stejné vůni ani neuvažovala. Meloun byl tutovka ;-)

      Vymazat
  2. Všechno melounový miluju, takže asi neodolám a zítra si pro něj do drogerie zajdu :D
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  3. Melounová vůně je krásná. Mám právě sprcháč od Dermacolu s melounem :)

    Monča / KOSMETICKÉ RECENZE /

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten mám v létě také moc ráda :-) Teď mám ve sprše melounový od Baley a není to úplně ono...

      Vymazat
  4. Láká mě moc kvůli vůni, ale většina peelingů mi strašně dráždí pokožku :(

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš hodně jemnou a citlivou pokožku, tak asi nebude nic pro Tebe.

      Vymazat
  5. ano, mám super užásnou vuni.
    terievans98.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tento bych rada vyzkousela.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  7. O tomto peelingu som už čítala na blogspote a hneď som ho chcela vyskúšať. Ale zatiať som bohužiaľ nemala možnosť. Ale raz si ho určite zakúpim a už teraz viem, že sním pravdepodobne budem tiež spokojná. :)

    www.diamond-damian.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělý, doufám, že s ním budeš také spokojená.

      Vymazat
  8. Škoda, že už léto končí :( Asi si ho pořídím na příští léto, protože tento scrub mě láká už dlouho :)

    Back to school 2015 | Beauty Essentials

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé tak to musí voňať super ! :)
    MY BLOG : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  10. Musí být úžasný! Miluju melounové věci:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.