beautylifebyhana: Bourjois Volume Glamour Max Definition

středa 15. července 2015

Bourjois Volume Glamour Max Definition

Ahoj holky!

Značku Bourjois mám ráda, hlavně co se týče tělové a pleťové kosmetiky, proto jsem se rozhodla vyzkoušet také něco z dekorativky. Konkrétně jsem sáhla po řasence Volume Glamour Max Definition. Konalo se velké překvapení nebo zklamání?


Řasenka na první pohled upoutá svým elegantním růžovým obalem. Na řasách je krásně černá, opravdu hodně intenzivní černá. Tím však její plusy končí. Dle popisu výrobce se jedná o objemovou řasenku, která znásobí objem až 8 krát. S řasenkami na objem mám většinou tu zkušenost, že vůbec objem řasám nedodají. Nejinak je tomu i u této. Kartáček je silikonový s velkým množstvím štětinek, které jsou i na špičce kartáčku. Řasy docela pěkně pročeše, ale největším kamenem úrazu je samotný obsah. Konzistence řasenky je neuvěřitelně tuhá a lepivá. Na samotném kartáčku se tvoří žmolky a co teprve při aplikaci na řasy... Výrobce slibuje výdrž po dobu až 16 hodin, s čímž bohužel nemohu souhlasit, jelikož řasenka je sice na řasách dokonale přilepená, ale i tak částečně lehce opadává. Odličování není také nic moc, jelikož řasy jsou úplně obalené lepivou řasenkou, musíte nechat delší dobu přiložený odličovací tamponek, aby se vše stihlo rozpustit. Díky nánosu řasenky jsou řasy docela těžké a nevydrží být natočené. 


Na focení jsem se snažila hodně kartáček otírat, aby na něm nebyly žmolky a výsledek je takovýto...


Nevím, zda mám jen špatný kus, ale řasenku si určitě znovu nepořídím. Bylo to šlápnutí vedle. Pořídila jsem ji na Aukru (stála něco málo přes stovku), ale dá se pořídit za rozumnou cenu třeba na Lekarna.cz, kde najdete i jiné řasenky této značky. Mám doma ještě jednu řasenku od Bourjois, tak uvidíme, zda ta bude lepší. Tuto Vám nedoporučuji.

Celkové hodnocení: (1/5)


Zkoušely jste nějakou řasenku od Bourjois? Jak jste byly spokojené?

4 komentáře:

  1. Přijde mi, že to opravdu nic moc s řasami neudělalo. Je to škoda, ale třeba ti sedne jiná od stejné značky. :)
    http://gatetoneverland.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím, ale vůbec mě nezaujala.. ani tím kartáčkem, mám raději přírodní :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/vybarvi-se-3-tyrkysova.html

    OdpovědětVymazat
  3. Ten kartáček se mi docela líbí, ale efekt na řasách tedy neudělá. Mám raději klasickou Volume Glamour Max... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jí měla a obrovská spokojenost, jen strašně rychle vyschla a pak byla leda na dvě věci. Tak to vypadá že ty jsi asi měla už nějakou "jetou" nevím. Znovu bych si jí nepořídila právě jen z důvodu, že strašně rychle vyschla :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.