beautylifebyhana: Narozeninová GIVEAWAY - UKONČENO

čtvrtek 25. července 2013

Narozeninová GIVEAWAY - UKONČENO

Dnes je to právě rok, kdy jsem zveřejnila na tomto blogu první článek. Proto jsem se rozhodla při této příležitosti uspořádat giveaway jako vyjádření díků za Vaši přízeň. Odměním tak alespoň jednu z Vás, kterou vylosuji přes Random.org

A co je ve hře?
  • paletka MUA Glitter Ball


Podmínky pro účast:

  1. Být z ČR nebo SR.
  2. Být mým pravidelným čtenářem přes GFC.
  3. Napsat do komentáře svůj e-mail, na který Vás v případě výhry mohu kontaktovat.
  4. Napsat, co se Vám na blogu líbí, případně, co byste rády uvítaly. (nepovinné)

Soutěž potrvá do středy 7. 8. 2013

Hodně štěstí!

64 komentářů:

  1. sleduji
    janescolours@gmail.com

    No a moc ráda tento blog sleduji, protože sama ráda píši recenze...

    OdpovědětVymazat
  2. sleduji (Hanni Bubble)
    hanous31@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Je to asi trochu mimo, ale líbí se mi, že píšeš kultivovanou češtinou. Nejsem kdoví jakej odborník ani hnidopich, co se řeči týče, jen je fajn občas číst i spisovně psaný blogy...

    asarova@email.cz

    Zdravím...

    OdpovědětVymazat
  4. valentina.oborova@yahoo.sk
    Na tvojom blogu sa mi páči asi všetko :) Pekné články a výborné recenzie :)

    OdpovědětVymazat
  5. Gatetoneverland@gmail.com
    Líbí se mi design blogu a hlavně stavba recenzí - jsou přehledné. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. anda.v@email.cz
    Na Tvůj blog jsem narazila teprve nedávno, ale pár článků jsem si už přečíst stihla a moc se mi líbily. Recenze jsou přehledné a jasné a určitě můžou pomoct při výběru kosmetiky:)

    OdpovědětVymazat
  7. 50.shades.of.anana@gmail.com

    Líbí se mi jednoduchý vizuál a srozumitelné vyjadřování k věci. A taky to, že píšeš bez chyb, což je bohužel spíše vzácnější. :)

    OdpovědětVymazat
  8. denie257@gmail.com

    Prajem ešte veľa úspešných rokov s blogom! :)

    OdpovědětVymazat
  9. sleduji jako Deni Hartmannová
    denisa.hartmannova@email.cz
    Mám moc ráda tvé recenze:)

    OdpovědětVymazat
  10. GFC: Domča Fuchsová
    dominikafuchsová@gmail.com
    Následne ťa pozývam na môj blog, tiež sa tam koná giveaway. :)
    http://dommie-world.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. sleduji jako Hanny Veronica
    tcd-hanny@seznam.cz
    na tvém blogu jsem poprvé takže nemůžu posoudit ještě :)

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduji.
    Líbí se mi design blogu:)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Sleduji, děkuji za pozvání, a.... be yourself ! :)

    lenulla.cergeova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. vav.ran@seznam.cz

    Klasicky líbí se mi tvoje recenze:)

    OdpovědětVymazat
  15. ahojky tvůj blog je super a čtu ho pravidelně,nejvíc se mi líbí recenze spotřebováno atd..můj e-mail nella.benedekova@seznam.cz
    přeju krásný den :) a určitě pokračuj si skvělá

    OdpovědětVymazat
  16. nikaavukova@gmail.com
    máš super recenzie :)

    OdpovědětVymazat
  17. Sleduji Tě jako Eliška Dvořáková
    ell-e@seznam.cz
    Blog máš supr, ráda si to tady čtu a není snad nic co bych pozměnila nebo tak.. každý blog má svoje kouzlo <3

    OdpovědětVymazat
  18. jahranst@seznam.cz
    Mně se to tu líbí, recenze máš povedené:))

    OdpovědětVymazat
  19. NicoChicoFashion@seznam.cz
    Blog mi takhle vyhovuje, mam ho rada! Mozna bych jen trochu vylepsila design ale jinak bych nic nemenila :)

    OdpovědětVymazat
  20. Pravidelnou čtenářkou jsem :)
    RomanaLanska@seznam.cz
    Líbí se mi vše a uvítala bych článek, jak skladuji kosmetiku :), room tour atd.:)
    Zrovna tuhle paletku jsem si chtěla objednat. Super soutěž a buď dál tak skvělou blogerkou dalších pár let:).

    OdpovědětVymazat
  21. pravidelne hlavne pre super recenzie
    sledujem ako Aelin
    monikabullova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Jsem ráda, že jsem tvůj blog našla ... baví mě moc tvoje kosmetické recenze a spotřebováno :)
    lucazima@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. janca.necin@seznam.cz
    Jsem nový čtenář, takže ještě nemám všechno prozkoumané :)

    OdpovědětVymazat
  24. scruffy@seznam.cz
    Uvítala bych Novinky, co jsou v drogeriích, ale třeba i něco, co Tě zaujme z novinek "parfumerkových" značek.

    OdpovědětVymazat
  25. kitti.pastorekova@gmail.com
    Najviac sa mi tu páči, že pridávaš pravidelne, tvoje recenzie sú dobré, vidno že s v kozmetike vyznáš:) páčil by sa mi člínok o tom, ako skladuješ kozmetiku :)

    OdpovědětVymazat
  26. Jsem z ČR.
    Jsem pravidelným čtenářem přes GFC.
    Můj e-mail: lehnertova.eva@gmail.com
    Já mám ráda "kecací" videa - hauly, jak skladuji kosmetiku, co nosím v kabelce atd...:) Tak třeba to bych uvítala. Ale musím říct, že tvé články jsou super, jen bych možná popřemýšlela o lepším foťáku, je to škoda, dobře napsaná recenze a k tomu né úplně ideální (ostrost, barvy...) fotky.

    OdpovědětVymazat
  27. misicka90801@gmail.com

    mám rada tvoje recenzie na kozmetiku :)

    OdpovědětVymazat
  28. nikky33@centrum.sk
    páčia sa mi tvoje recenzie a štýl akým ich píšeš :)

    OdpovědětVymazat
  29. pawuska117@gmail.com

    Som tu len nová, tak blog ti ohodnotiť ešte neviem :) Ale páči sa mi vzhľad :)

    OdpovědětVymazat
  30. jannnka1@gmail.com
    :)

    OdpovědětVymazat
  31. sleduji(alex-kosmetika)
    alexkosmetika@gmail.com
    Na blog jsem narazila nedávno, ale musím říct, že blog je veden kvalitně. Podle tvých recenzí si dělám obrázek co koupit a co ne. Sama dělám blog a mám yt channel, takže dobře vím jaké to je. Určitě pokračuj jak jen dlouho to půjde :) Na blogu bych uvítala nějaké tutoriály, ale na druhou stranu chápu, že chceš zůstat v " anonymitě" takže nic nechybí :)

    OdpovědětVymazat
  32. Ahojky,
    sledujem ako Lucia Strýčková :)

    lucia.stryckova@centrum.sk

    Na blogu sa mi najviac páčia recenzie výrobkov pre starostlivosť o vlasy, keďže sa im snažím venovať veľkú pozornosť a rovnako sa mi páči aj táto giveaway, pretože používam jedine MUA tiene a tieto zrovna nemám :(

    Prajem ešte veľa pekných článkov a recenzií :)

    OdpovědětVymazat
  33. Čtu pravidelně a nyní i sleduji přes GFC :)

    Líbí se mi, že tu jsou i recenze na levnější drogérkové výrobky typu Balea, tvůj vkus a celkově styl, jakým píšeš články.

    skacelova.kr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Sleduji. :)
    piecesofpure@gmail.com

    Znám tvůj blog jen chvilku, ale patří mezi mé oblíbené. :) Ráda čtu tvé recenze i na levnější a lépe dostupné drogérkové značky. :)

    OdpovědětVymazat
  35. Žádnou změnu :) Tento blog je mnohem lepší
    petrusha1992@sezma.cz

    OdpovědětVymazat
  36. líbí se mi fotky, jsou kvalitní a jsou focené na dobrých pozadích

    plasssma@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Na tvém blogu se mi líbí tvé články,píšeš je pohodově..:) Chtěla bych u tebe vídat třeba novinky z drogérie,tvoje rutiny..:)

    monika.chrastilova@seznam.cz
    cosmeticsisourlife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  38. ja mám na blogoch najradšej tutoriály, tak asi tie by som privítala :)
    silviau21@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj, musím uznat, že beauty blogů je opravdu hodně a na tvůj jsem narazila až dnes díky této soutěži, takže upřímně nemůžu napsat co mi tu chybí apod, jelikož hodlám prohlédnout blog až během víkendu kdy mám více času :/
    Jana.wertheimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Líbí se mi styl tvého psaní. Články působí přehledně a zdůrazňuješ podstatné informace.:) Govana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. sledujem a zapajam sa!
    cabin.crew.slovakia@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  43. Sledujem ako Simona a som zo SR :)
    sima.slosarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Mně se líbí, že máš vždy na konci recenze srdíčkové hodnocení. Když třeba není čas nebo je to věc, co mě moc nezaujala okamžitě vidím, jestli ta věc za to stojí nebo ne. Taky se mi líbí, že když máš články se spotřebovanýma, tak jich tam máš pár. Je to docela osvěžující a takové reálnější než, když přijdeš na známý blog a ve spotřebovaných mají třeba 20-30 věcí. To si vždycky říkám, jestli se od rána do večera mažou jen, aby to spotřebovali :D

    karolina.vitkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. GFC: Lenka Ďurčeková (SR)
    email: lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. GFC:Jana Ondrášková
    mail: janicka.ondraskova@seznam.cz
    Na tvém blogu bych asi nic nezměnila, je skvělý!:)

    OdpovědětVymazat
  47. GFC-Nemám,ale pravidelně čtu zde! :)
    caroline.haier@email.cz
    Tvůj blog je naprosto dokonalý, nepotřebuje se tu nic měnit.

    OdpovědětVymazat
  48. GFC: Ronnie Popelková
    Email: ver.popelkova@gmail.com
    Na tvém blogu bych změnila pouze design, tento je takový neosobní, nudný :(

    OdpovědětVymazat
  49. Ahoj, sleduji:)

    Na blogu se mi líbí to, že recenze máš takové čtivé, lidské, prostě holčičí. :D :)

    lezerni.polivcicka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  51. sledujem :)
    sisa2217@gmail.com
    paletku by som veľmi chcela a blog máš pekný nič nemeň :-)

    OdpovědětVymazat
  52. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.