beautylifebyhana: Spotřebováno červenec

pondělí 3. srpna 2015

Spotřebováno červenec

Hezké pondělí, milé čtenářky!

Druhý prázdninový měsíc je na svém začátku a tak je tu místo pro spotřebováno za červenec. Podařilo se mi spotřebovat celkem dost produktů, tak se rovnou vrhneme na jejich poslední ortel.


1. Aussie Mega Shampoo
Šampon je určený na každodenní mytí vlasů a mně vyhovoval. Není to sice žádná příroda, ale pěkně vlasy umyl a provzdušnil. A ta žvýkačková vůně...

Celkové hodnocení: Stačí ho trochu, pěkně pění a myje. Za sebe Vám ho mohu doporučit, pokud ale nechcete za šampon utrácet více než stovku, tak o nic úžasného nepřijdete. Je to zkrátka příjemně vonící a svou funkci splňující šampon. Nic zvláštního od něj nečekejte.

2. Hristina tělové mléko ostružina (recenze)
Tohle tělové mléko bylo moc fajn, velmi dobře se roztíralo a vstřebávalo. S hydratací jsem byla také spokojená. Pro úplné sušenky to nebude, ale na normální nebo lehce sušší pokožku je moc fajn. Příjemně vonělo.

Celkové hodnocení: Pokud někdy vymažu zásoby mazadel, tak si klidně pořídím další balení. Na výběr je mnoho krásných vůní. Podrobněji v recenzi. 

3. Rexona antiperspirant Linen Dry
Nebyl úplně špatný, o čemž svědčí i to, že už je to mé druhé balení, ale znovu už bych do něj nešla. Je to klasický tuhý deodorant, který vydrží pouze běžnou zátěž. Pokud se méně potíte, tak Vám bez problémů vystačí. Vůně je také velmi pěkná.

Celkové hodnocení: Znovu už si ho kupovat nebudu, tyto výrobky ráda střídám a opravdovou ochranu mi poskytne Rexona Maximum Protection

4. Oční krém Balea Augen Pflege
Oční krém, který stál cca čtyřicet korun, což je opravdu hodně málo a moc jsem od něj proto neočekávala. Nutně jsem potřebovala nějaký oční krém, tak jsem v DM sáhla po tomto a vůbec to nebyla špatná volba. Není nikterak parfemovaný, což mi u očních krémů vyhovuje a je středně hydratační. 

Celkové hodnocení: Pokud začínáte s očními krémy, myslím, že je tento dobrá volba. Není extra hutný, hydratuje středně, ale pokud ještě nemáte vrásky kolem očí je hydratace dostatečná. Za tu cenu určitě dobrý kup. 

5. Balea odličovací ubrousky
O nich už jste četly v mnoha spotřebovánech u mě na blogu. Kupuji si je opakovaně.

6. Astrid mléko na opalování 15
Mléko v malém 100 ml balení jsem měla už z dřívější doby, ale ještě nebylo zkažené a kupodivu jsem se po něm ani nespálila. Od té doby jsem přešla v opalovací kosmetice spíše na různé spreje na opalování. Aplikace mi vyhovuje více. 

Celkové hodnocení: Astrid nejsou špatné opalovací krémy, které jsme doma vždycky používali. Jejich cena je také přijatelná. 

7. Nivea zklidňující noční krém 
Se zkoušením krémů od Nivey definitivně končím, jelikož mi moc nevyhovují. Jsou na můj vkus dost hutné a mastné. Konzistence je taková zvláštní. Krém sám o sobě nebyl špatný a funkci splnil, ale nějak jsem se s krémy od Nivey neskamarádila. 

Celkové hodnocení: Někomu krémy od Nivey vyhovují, někomu ne. Já se kloním k druhé skupince. Znovu už nekoupím. 

8. Dermacol kompaktní pudr odstín č. 2
Krajkový pudr od Dermacolu mi také moc nevyhovoval. A to především proto, že mou pleť na dlouho nezmatnil. Jinak byl ale hezky jemně mletý a příjemně voněl. Odstín mi také vyhovoval.

Celkové hodnocení: Za sebe nemohu doporučit a znovu si už nekoupím. 

vzoreček Matis vyhlazující gel proti celulitidě
Gel jsem používala na oblast hýždí, tento vzoreček mi vyšel asi na tři použití. Musím uznat, že jsem po jeho použití měla pocit vyhlazené pokožky. Pokožka po něm byla pěkně jemná. Nicméně za cenu za kterou se prodává plné balení bych si ho nepořídila. Navíc mi hodně vadila jeho vůně, která mi připomínala repelent.

A to je ze spotřebovaných produktů za měsíc červenec vše. 

Co se podařilo spotřebovat Vám?

6 komentářů:

  1. Aussie chci konečně vyzkoušet, když už jsou konečně i v Rossmannech :). Jinak odličovací ubrousky od Balei určitě zkusím, máme teď ty z Lidlu os Iseree, ale chce to změnu, díky za info! :)
    www.laleitr.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Aussie jsem zkoušela, ale jinou řadu a byla jsem s ní spokojená. Vlasy mi zlepšil a krásně voněl :)

    Recenze na značku Freeman

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přípravky od Aussie úžasně voní :-) Doma mám ještě řadu Miracle Moist tu mám i s kondicionérem. Věřím, že mi budou také vyhovovat.

      Vymazat
  3. Ten antiperspirant od rexony jsem chtěla vyzkoušet, myslíš že je lepší než lady speed stick ? Mě ězatím leda speed tick vyhovuje nejvíc, ale pořád to není ono

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za sebe doporučuji vyzkoušet Rexonu Maximum protection (recenzi najdeš na blogu), ta opravdu zabírá! Fungovala i v letošních parných dnech. Tato klasická Rexona je přibližně srovnatelná s Lady Speed Stick.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.