beautylifebyhana: Ryor: Dvoufázová odličovací emulze

středa 25. února 2015

Ryor: Dvoufázová odličovací emulze

Hezký den, milé čtenářky!

Konečně Ryor! Po dlouhodobých sympatiích, obdivování této značky jsem si konečně něco pořídila. Mám slabost pro české značky, ať už jde o kosmetiku, potraviny,... Zkrátka fandím všem českým firmám, které dělají věci kvalitně, s láskou a jsou mi sympatické. :-)

Dlouhou dobu jsem zvažovala, co si z lákavé nabídky Ryoru pořídit. Jelikož mi došel odličovač očního make-upu sáhla jsem po velmi vychvalované dvoufázové emulzi


Odličovací emulze se skládá ze dvou fází, které se před použití musí promíchat. S tím bývá u některých dvoufázových odličovačů problém (např. Niveu nebylo možné na delší dobu oddělit), u tohoto naštěstí tento problém není. Stačí lehce protřepat a složky se spojí a dlouho se neoddělují. 


Musím přiznat, že pochvalné recenze nejsou jen tak pro nic zanic a ráda se připojuji k těm, které jsou s touto emulzí moc spokojené, jelikož je opravdu super. Odlíčí veškerý make-up bez větší námahy, stačí lehce přiložit tamponek na oční víčko, chviličku počkat a pak už jen stáhnout celý make-up. Odličovač mi oči ani oční okolí nikterak nedráždí. Je bez parfemace a je určen k odlíčení celé pleti všech typů, ale já ho většinou používám pouze na oči. Zbytek pleti pak už jen dočistím tonikem nebo nejčastěji micelárkou. Někomu by mohlo vadit, že je mastnější (obsahuje olejovou složku), ale s tím se u dvoufázových odličovačů musí počítat. Nevadí mi to, jelikož po odlíčení ještě přejdu celou pleť micelárkou. 


Za sebe odličovač doporučuji všemi deseti, tedy pěti! ;o) Je to nejlepší odličovač očního make-upu, který jsem zatím měla možnost vyzkoušet. 

Celkové hodnocení:  (5/5)


Zkoušely jste ho? Co používáte na odlíčení očí vy?

10 komentářů:

  1. Jo tyhle dvoufazovy emulze jsou prostě fajn:)) ted pouzivan tu od Yves Rocher a taky spokojenost:))

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem ho měla byl moc fajn :)

    OdpovědětVymazat
  3. No tak na to sa musím popozerať :)
    Pozývam ťa na moju MINI GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá dobře. :-) Asi si ho taky pořídím.

    http://www.vmemzivote.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Dvoufázové emulze jsem nikdy neměla v lásce, ale po přečtení článku bych si ji nejradši koupila! :-)

    www.beauty-miunka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Znám, mám a miluji! :)
    Možná jsem už o něm na blogu psala taky recenzi, ale ted si nejsem jistá :D :)

    PS: U mě na blogu práve probíhá GIVEAWAY!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji všem za milé komentáře! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.