beautylifebyhana: Balea tělový balzám severské brusinky

středa 18. února 2015

Balea tělový balzám severské brusinky

Hezký den, milé čtenářky!

Dnes Vám představím jeden z produktů, který se objevil v zimním dm boxu. Recenze bude na tělový balzám severské brusinky od privátní značky DM. Balzám je z limitované edice, takže přicházím s recenzí už teď, dokud je ještě v prodeji. Je škoda ho prošvihnout!



Hned na začátek musím říct, že tělový balzám stojí opravdu za to. Tělová mazátka od Baley jsem už dlouho neměla, ale ty co jsem kdysi vyzkoušela mě o své kvalitě moc nepřesvědčily. Tento balzám je však výjimkou. Balzám je určen pro hrubou a suchou pokožku, takže je ideální právě na zimní období. V zimě mám pokožku těla sušší a potřebuji se mazat po každém umytí. S tímto balzámem je mazání radost!


Tělový balzám je s vůní severských brusinek, parfemace je moc pěkná a zároveň jemná, žádná přehnaná chemická vůně. Po aplikaci je ještě nějakou dobu cítit z pokožky. Konzistence je hutnější, taková jakoby máslovitá. Balzám se ale velmi snadno roztírá, po kontaktu s pokožkou jakoby taje, nelepí a krásně se do pokožky vstřebává. Můžete se tak hned obléknout a nemusíte dlouho čekat než se vstřebá. Po aplikaci je pokožka pěkně hydratovaná, příjemná na dotek, hebká. 



Tělový balzám se opravdu povedl. Pokud bych neměla zásoby všemožných krémů, určitě bych si pořídila další do zásoby. Jestli jste ho ještě nezkoušely, doporučuji při další návštěvě Dmka přihodit do košíku. Na velmi suchou pokožku nevím zda bude stačit, ale na lehce suchou až normální pokožku je fajn. 

V poměru cena/kvalita musím hodnotit plným počtem bodů. Balzám mě opravdu zaujal.

Celkové hodnocení:  (5/5)



Zkoušely jste tento balzám?

8 komentářů:

  1. ja som si kupila balzam presne tejto istej vone a niako mi zacala vadit tak som ho dala mamine inak bol dobry:)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá super, bohužel mám takovou zásobu mlék a krémů, že nemůžu kupovat další :D

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už si také další do zásoby koupit nemůžu, protože bych to za rozumnou dobu nemohla spotřebovat...

      Vymazat
  3. Já jsem s tímhle opravdu NADMÍRU spokojena :)

    Monča ♥

    OdpovědětVymazat
  4. tak som rada že sa zhodujeme :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.