beautylifebyhana: Pořádná porce hydratace od Biodermy

sobota 21. února 2015

Pořádná porce hydratace od Biodermy

Dnešní recenzi bych ráda věnovala krému Hydrabio Riche od Biodermy. Hledala jsem nějaký vhodný krém na zimu, jelikož se mi v zimě objevují na pleti suchá místa. Pleť mám smíšenou, ale v zimě na některých místech dehydratovanou, hlavně na tvářích v oblasti nosu. Řada Hydrabio Riche je určena pro silně dehydratovanou pokožku, měla by pokožku hydratovat, zjemnit a rozjasnit. Jak jsem s ním spokojená?


Krém je ukryt v pěkném, jednoduchém a praktickém obalu s pumpičkou. Toto balení mi vyhovuje daleko více než klasické kelímkové, jelikož si aplikujete přiměřené množství a je to hygieničtější. Krém má velmi jemnou, příjemnou parfemaci. Co se týče konzistence: možná byste u tohoto typu krému čekaly hutný, mastný krém, ale to se naštěstí (pro mě) nekoná. Krém je lehký, ne příliš mastný, což mě osobně vyhovuje. Nevím, zda by byl vhodný na hodně suchou pleť, ale každopádně na smíšenou je super.


Krém se lehce roztírá a do pleti se rychle vstřebá. Nanáším ho ráno i večer na vyčištěnou pleť. Suchá místa mi hned po prvním použití samozřejmě nezmizela (nejsem bláhová, abych věřila v okamžité účinky jakýchkoliv krémů), ale po necelém týdnu používání byla suchá místa pryč. Krém tedy opravdu hydratuje a navíc pleť sjednotí. Po použití je pleť dobře hydratovaná, jemná na dotek a hlavně není mastná a nelepí. Krém můžete bez problémů aplikovat i pod make-up. 


Pumpičkový aplikátor můžete jednoduchým pootočením uzamknout.

 
S krémem jsem velmi spokojená a myslím, že jsem našla ideální krém na zimní období pro mou smíšenou pleť. Pleť je díky němu dostatečně vyživená a zklidněná. Pokud máte stejný typ pleti, určitě mohu doporučit!

Krém můžete zakoupit v lékárnách nebo na internetu. Na e-shopech je cena obvykle nižší, já jsem ho pořídila na e-shopu Lekarna.cz.


Celkové zhodnocení:(5/5)

Jaký krém používáte v zimě vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář.