beautylifebyhana: Micelární voda Garnier

čtvrtek 5. února 2015

Micelární voda Garnier

Hezké odpoledne, milé dámy!

Vím, že už toho bylo o všemožných micelárkách na blozích napsáno dost a dost, přesto jsem se rozhodla přidat i svůj názor, konkrétně na micelární vodu od Garnier. Pleťovou kosmetiku od Garnier příliš nevyhledávám, ale když na trh přišla tato micelárka, věděla jsem, že si ji musím pořídit. Upoutal mě její krásný obal. :o)


Začneme tím, co mě zaujalo jako první, a to je obal. Micelárka je ukryta v pevném, designově povedeném balení, který skrývá 400 ml micelární vody. Balení je tedy velké a cenově výhodné. Ve srovnání s micelární vodou od L´Oréal z ní není cítit plíseň, ani nic podobného. Micelárka mi při každodenním používání vydržela skoro čtyři měsíce. Dle údajů na obalu může být otevřena až šest měsíců, nicméně ke konci balení už z ní bylo také trochu něco cítit, neřekla bych plíseň, ale zcela bez vůně už micelárka nebyla. 

A teď to nejdůležitější - odličování: Make-up i oči odlíčí velmi dobře, s některou řasenkou má trochu problém, ale běžné líčení zvládne. Pleť ani oči mi nikterak nedráždila. V poslední době jsem si oblíbila tuto micelárku na dočištění po použití dvoufázového odličovače od Ryoru. Tato dvojka stáhne všechen i odolný make-up na jedničku! 


S micelární vodou jsem velmi spokojená. Poměr cena/kvalita je super a pokud jste ji ještě nezkoušely, doporučuji napravit! Ve srovnání s micelárkou od L´Oréal je tato mnohem lepší. 

Micelárku seženete téměř v každé drogerii a cenově se pohybuje kolem 180 Kč, ve slevě ji seženete i kolem 100 Kč. 

Celkové hodnocení: (4/5)


Používáte micelární vodu? Jaká je Vaše nejoblíbenější?

9 komentářů:

  1. Používám jí a mám jí moc ráda :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som pouzivala Biodermu, ale momentalne som sa vratila k pletovym vodam. Predsa len plet odlicia lepsie. Micelark je skor na cesty.
    KAVIAREŇ U MAČKY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to tak nějak střídám, občas odličuji micelárkou a občas pleťovou vodou. V poslední době jsem si oblíbila odličování micelárkou a na oči dvoufázový odličovač od Ryoru. :o)

      Vymazat
  3. Jediná,kterou používám a stále budu. Došla mi před týdnem,říkala jsem si aspon dodělám ti od YR co byla v boxu kdysi dávno a jsem samý pupínek :( Takže dnes DMko,kde ji mají za 140kč :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mam v planu ji vyzkouset.
    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem někde četla, že složení je úplně stejné jako má právě L'Oréal... Někdy ji zkusím a porovnám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, také jsem četla, že má stejné složení, měla jsem i tu od L´Oréalu a ta mi nevyhovovala vůbec...

      Vymazat
  6. Kolem této jsem chodila nesčetněkrát, ale stále jsem si nebyla jista s koupí. Někteří doporučují, někteří naopak ne. Tak mi asi nezbývá nic jiného, že zkusit :D. Takže až bude v nějaké akci, jdu pro ni! Super recenze :).
    Zvu tě ke mně na giveaway o 2 balíčky Essence: http://laleitr.blogspot.cz/2015/02/giveaway-o-2-balicky-essence.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.