beautylifebyhana: Kosmetické novinky aneb new in únor

středa 4. března 2015

Kosmetické novinky aneb new in únor

Hezké březnové odpoledne,

jelikož máme začátek dalšího měsíce, je čas se poohlédnout, co jsem si pořídila nového v měsíci únoru. Věcí není tolik, měla jsem v úmyslu si koupit více věcí, ale jelikož to u mě v poslední době vázne se spotřebou, dala jsem si v nakupování drobnou stopku. Za krátký únor jsem nashromáždila pět nových kousků.


Na začátku měsíce jsem navštívila drogerii Teta, kde jsem ve výprodejích objevila kosmetický balíček od Dermacolu Detox & Defence za stovku, no neberte to! Obsahoval:
1. Detoxikační a ochranná micelární voda
2. Detoxikační a ochranný pleťový krém
3. Detoxikační a ochranná pleťová maska

Při návštěvě DMka jsem do košíku přihodila 4. lak na nehty od Miss sporty z řady Candy Shine glitter effect v odstínu 003. Obsahuje různé částečky ve zlaté, černé, růžové a oranžové barvě. Vypadá moc hezky na různých barevných podkladech. 

5. Zklidňující čistící micelární voda 3v1 - tu jsem ulovila ve výprodejích v Tescu za nějakých 60 Kč.

Takže samé věci z výprodejů...


Co pěkného jste si pořídily Vy? 

6 komentářů:

  1. nivea miceralku mam dlhšie doma ale ešte som ju nepouživala čakam kym miniem jej predchodcu:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď používám micelárku od Eucerinu (na tu bude o víkendu recenze), takže Nivea také čeká zatím v záloze... ;)

      Vymazat
  2. Teda super kup ten Dermacol! Na tu micelárku mám docela zálusk :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  3. Micelarni vodu prave zkousim a dobra je.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.