beautylifebyhana: Matný lak Flormar Matte odstín č. M07

neděle 15. února 2015

Matný lak Flormar Matte odstín č. M07

Hezkou neděli, milé čtenářky,

jak jste si užily včerejšího Valentýna? Dnešní lakovací post bych ráda věnovala jednomu rudému matňáskovi. Lak pochází z dílny Flormar z jejich matné řady a je konkrétně v odstínu číslo M07.


Lahvičky laků Flormar jsou mi velmi sympatické. Tento lak je ukryt v matné skleněné lahvičce. Líbí se mi dlouhé úzké víčko, které je zploštělé a dobře se tak při lakování drží. Štěteček tohoto laku je úzký s delšími štětinkami, díky čemuž se krásně nanáší i ke krajům nehtu. Při lakování je lak lesklý, ale postupně jak zasychá se stává matným. Po zaschnutí je povrch matný (není ale super matný, má lehké odlesky) a na omak sametově hladký. Zasychá poměrně rychle, maximálně do pěti minut je naprosto suchý. Krytí: Lak dobře kryje už v jedné vrstvě, což je fajn. Při slabší vrstvě lehce prosvítají špičky. Lak trochu pruhuje, což je škoda. Výdrž: Lak mi vydržel bez známky odření cca jeden a půl dne, pak už se objevily lehce ošoupané špičky a čtvrtý den už se sem tam odloupl. 






Lak je k dostání hned v několika líbivých odstínech. Tento i jiné odstíny můžete zakoupit tady za 90 Kč. 


Zkoušely jste nějaký matný lak od značky Flormar?

9 komentářů:

  1. Matný lak od Flormaru jsem nezkoušela (kdysi jsem si koupila jeden z řady Supermatte, ale pak jsem zjistila, že je stejně lesklý :-D). Mám ale jeden od Rimmelu, moc spokojená s ním ale nejsem, hrozně mě ve výsledku zklamal, takže jsem ho ani nefotila na blog :( Tenhle se mi na tvých nehtech ale líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :-) Já jsem tento lak lakovala už jednou na Vánoce, ale dala jsem hned dvě vrstvy a nebyl vůbec matný, tak jsem byla zklamaná. Pak jsem ho zkusila ještě jednou, pouze jednu vrstvu a to už matný byl.

      Vymazat
  2. Na matné laky od Flormaru jsem již několikrát koukala, ale nějak se mi za ně nechce dávat skoro stovka. Do laků na nehty se mi obecně moc nechce investovat. O:) Ale tenhle je fakt pěkný. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. ;-) Taky si většinou kupuji levnější laky...

      Vymazat
  3. Já mám od této značky jen jeden lak a nepoužívám ho, nějak jsem si ho neoblíbila..


    ♥ Monča ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám od této značky pouze dva laky a nejsou špatné.

      Vymazat
  4. Také jsem na něj koukala. Od flormaru mám zmatňující top coat, takže jsem si ho nakonec nevzala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Od této značky jsem lak ještě nezkoušela, ale určitě na ni dojde, děkuji za tip. Červené laky mám moc ráda. Jdou ke všemu, taková klasika současné doby. Chtěla bych vyzkoušet tento: http://eshop.marionnaud.cz/jessica-scarlet-852-lak-na-nehty.html?listtype=searchfulltext&searchparamfull=lak%20na%20nehty. Máte s ním zkušenosti? Děkuji moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s laky od této značky zkušenosti nemám. Flormar je ale moc fajn, mají v nabídce spoustu typů laků.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.