beautylifebyhana: Kosmetické novinky aneb new in leden

pondělí 2. února 2015

Kosmetické novinky aneb new in leden

Hezký den, milé čtenářky!

Leden je za námi a je čas se podívat na kosmetické novinky, které se u mě objevily. S novým rokem jsem se rozhodla, že si budu psát jednotlivé částky, které jsem utratila za kosmetiku a na konci roku udělám zhodnocení. Jsem zvědavá, jaká částka to bude... Novinek za leden nebylo mnoho, hlavní roli sehrál DM box


V první polovině ledna přišla objednávka z Lekarna.cz.

1) Bulgarian Rose body peeling - přírodní tělový peeling, který neuvěřitelně voní po růžích. Více se nebudu rozepisovat, chystám samostatnou recenzi. :o)

2) Eucerin čistící micelární voda 3v1 - další micelární voda na paškál, zatím jsem zkoušela párkrát, ale odličuje velmi dobře všechen make-up a nikterak mě nedráždí. 

3) Bioderma Hydrabio Riche - na zimu jsem chtěla nějaký výživnější krém, ale zároveň ne příliš mastný (což by na mou smíšenou pleť nebylo to pravé...). Na základě recenzí jsem sáhla po tomto a vypadá to, že to nebyla špatná volba...

Dále se novinky rozrostly díky skvělému DM boxu, psala jsem samostatný článek, navíc spoustu věcí nemám dostatečně odzkoušenou, takže se nebudu více rozepisovat.

4) Dermacol sprchový gel irská káva - báječně voní, vůně mi připomíná jogurt Hollandia irská káva, ;) skvěle pění, nemám co vytknout.

5) Dove oxygen moisture šampon

6) Rimmel make-up Lasting finish nude odstín 100 Ivory

7) Alverde řasenka eye catcher

8) L´Oréal Skin perfection koncentrované korektivní sérum pro dokonalou pleť, které má zjemňovat strukturu pleti, zmenšovat póry a sjednocovat a rozjasňovat pleť.

Poslední nákup byl v DMku, kde jsem na zkoušku vzala 9) novou Micelární vodu od L´Oréalu pro normální a smíšenou pleť. Doufám, že bude lepší než ta předchozí, ta mi vůbec nevyhovovala. Měla jsem na ni slevu, tak jsem ji ze zvědavosti zkusila. Určitě napíšu recenzi, ať víte, zda stojí za koupi. 


A to je z kosmetických novinek za leden vše. Máte rády tento druh článků?

8 komentářů:

  1. Sérum od Biodermy bolo urcite dobrou volbou.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten Dove šampon mě láká, ale momentálně mám dost zásoby. A také se mi líbí to L´Oréal sérum, to si asi pořídím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám šamponů také zásobu, pořád mě lákají nějaké nové...

      Vymazat
  3. Hezký článek, jsem zvědavá na recenzi o séru Loreal :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :-) Recenzi určitě napíšu, jen co odzkouším...

      Vymazat
  4. Mam tiez zmiesanu plet a na zimu je Hydrabio Riche pre mna fakt skvelou volbou mam ho prvykrat ale urcite ho kupim znovu ked bude nejaka dobra akcia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu moc dobrý, suchá místa jsou pryč a ty mastnější nejsou zatížená. Pokud bude nějaká akce, tak si nakoupím do zásoby... :D

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.