beautylifebyhana: Něžný pískáč od Fantasy Nails

neděle 8. února 2015

Něžný pískáč od Fantasy Nails

Hezký den, milé dámy,

dnes bych Vám ráda ukázala další lak z mé sbírky. Pískáč od značky Fantasy Nails, je to moje první zkušenost s touto značkou a vlastně i s pískovými laky. Laky a další pomůcky od této značky můžete sehnat na eshopu Ráj nehtů za velmi příznivé ceny.


Lak má moc pěkný obal, který je z matného skla a víčko je z matného, lehce pogumovaného plastu. Štěteček je tak akorát široký a plochý, dobře s ním nalakujete nehet několika tahy. Lahvička je opravdu velká, obsahuje 15 ml laku. Barva je krásná, světlounce růžová se stříbrnými drobnými částicemi. 



Krytí: Lak v první vrstvě nekryje zcela optimálně, proto je vhodné lakovat ve dvou slabších vrstvách, pak už je vše jak má být. Schnutí: Lak schne velmi rychle během několika minut je suchý a můžete dělat cokoliv, aniž by se Vám nehty poničily. Po zaschnutí se vytvoří jemná písková struktura (nehet není drsný), lak obsahuje drobný shimmer, takže není zcela matný, což se mi líbí. Výdrž: Lak jsem zkoušela bez jakéhokoliv podkladového laku a vydržel mi na nehtech bez porušení čtyři dny (musím podotknout, že jsem dělala všemožné domácí práce). 




Pokud Vás lak zaujal můžete si ho pořídit tady. Cena je 65 Kč, což vzhledem k obsahu je krásná cena.

Jak se Vám tento lak líbí? Máte rády pískové laky?

5 komentářů:

Děkuji za každý Váš komentář.