beautylifebyhana: Spotřebováno za leden

sobota 31. ledna 2015

Spotřebováno za leden

Hezké sobotní odpoledne,

první měsíc nového roku je téměř za námi a já přináším první letošní spotřebováno. Produktů jsem nevypotřebovala příliš, začala jsem zkoušet spoustu novinek, ale i tak se ráda obalů zbavím a Vám napíšu, zda produkty za to stály, nebo ne.


Garnier micelární voda (recenze)
Ve srovnání s micelárkou od L´Oréalu mi tato micelárka vyhovovala, čistila skvěle a na mé pleti nedělala neplechu. Zatím jsem tu nezveřejnila recenzi, nicméně už ji mám připravenou, takže se v příštím týdnu můžete více o této micce dočíst v samostatné recenzi.

Konečný verdikt: Za sebe tuto micelárku doporučuji, poměr cena/kvalita super!

Playboy Play it Spicy sprchový gel
Krémový sprchový gel, který splní svou funkci jak má. Vůně je docela pěkná, nicméně já upřednostňuji spíše ovocné vůně... 

Konečný verdikt: Normální sprchový gel. Neurazí, nenadchne. Záleží na každém, co mu voní.

Rimmel Stay Matte pudr (recenze)
Moje x-té balení. Používám ho už několik let stále dokola, občas vyzkouším nějaký jiný, ale k tomuto se stále vracím. Tento byl v odstínu 003 Peach glow, ale nebyl nějak moc tmavý.

Konečný verdikt: Určitě doporučuji, za mě v této cenové hladině nejlepší pudr! Nemám potřebu si kupovat nějaké drahé pudry, tento mi vyhovuje.

Gabriella Salvate řasenka XXPress volume & Black (recenze)
Ve čtvrtek jsem na ni psala recenzi, takže nemám co dodávat. Za mě naprosto průměrná řasenka, na druhou stranu, co za stovku čekat.

Konečný verdikt: Další řasenku z této řady si  už nekoupím.


Zkoušely jste nějaký produkt? Jak jste byly spokojené?

7 komentářů:

  1. Rimmel puder sa dostal aj do mojich spotrebovanych produktoch. Na rozdiel od Teba mi vsak vadila kratka vydrz a oxidacia pudru. Co sa tyka zlozenia, tiez to nebola vyhra a je v nom par latok, ktore mi vadia.
    /kaviareň/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mé pleti vydrží poměrně dlouho. Jinak složení bych asi měla řešit, ale moc ho neřeším... Pudr mi naštěstí na pleti nedělá žádnou neplechu, i když obsahuje silikony.

      Vymazat
  2. Micelarku bych rada konecne vyzkousela.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ji vyzkoušej, je každou chvíli v akci.

      Vymazat
  3. Nejdřív jsem si myslela, že micelárky jsou k ničemu, ale tahle je skvělá. Mám ji taky. :)
    give away

    OdpovědětVymazat
  4. nejlepší mic. na světě taky ji používám a je super
    SISTERSHOODS

    OdpovědětVymazat
  5. Taky používám ten pudr a jsem naprosto spokojená :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.