beautylifebyhana: Summer Nail Art

neděle 27. července 2014

Summer Nail Art

Krásný den všem!

Léto máme v plném proudu, a proto dnes přicházím s inspirací na letní lakování. Původně jsem chtěla lakovat úplně jinak, ale dopadlo to tahle. Myslím, že výsledek není úplně špatný, co říkáte?


Původně jsem měla v plánu nalakovat si jen žluto-červené nehty. Jenže... Se žlutým lakem od Miss sporty jsem ještě nelakovala, ležel doma bez povšimnutí. K létu se ale tato barva hezky hodí, a tak jsem ho chtěla provětrat. Co se barvy týče, tak lak v lahvičce je o dost méně výrazný, než na nehtech, což je patrné i na fotkách. Jenže když jsem nanesla první vrstvu lak dělal pruhy, štěteček rýpal do laku a nevypadalo do vůbec hezky. Nechala jsem tedy první vrstvu zaschnout a nanesla druhou. Výsledek už byl lepší, co se týče pruhů, ale stejně byl lak jakýsi krupičkový... Proto jsem se rozhodla nerovnosti zahladit glitrovým lakem od Golden Rose. Je to krásný třpytkový lak, který je jinak průhledný. Jsou v něm zlaté, fialové, červené a růžové třpytky různých velikostí. Třpytky mají tvar šestiúhelníku a jsou mezi nimi i malé tečky. S odlakováním jsou trochu potíže, ale to je u glitrových laků normální. 



A teď ještě foto použitých laků:


Jak se vám Nail Art líbí? 

6 komentářů:

Děkuji za každý Váš komentář.