beautylifebyhana: 2. narozeniny blogu + soutěž o kosmetický balíček (UKONČENO)

pátek 25. července 2014

2. narozeniny blogu + soutěž o kosmetický balíček (UKONČENO)

Hezký den, milé čtenářky!

Dnešní den je pro tento blog výjimečný! Je to už dva roky, co se prostřednictvím něj s Vámi dělím, jak o pozitivní, tak negativní recenze na nejrůznější kosmetické produkty z řady pečující a dekorativní kosmetiky.

Za tu dobu mě blogování neomrzelo a doufám, že ani Vás ne. Chtěla bych Vám touto cestou moc poděkovat za podporu, kterou mi dáváte prostřednictvím Vašich komentářů. Počet zobrazení se blíží ke 40 000, což je pro někoho málo, ale já jsem za ně ráda. Našla si i pěkná řádka pravidelných čtenářů (k dnešnímu dni 104). Najdete mě také na Bloglovinu, kde mě sleduje 49 čtenářů. Odkazy na mé články naleznete i na google+ a na serveru blogerky.cz

Ke 2. narozeninám jsem se rozhodla založit blogu i facebookovou stránku, prostřednictvím níž bych Vás ráda informovala o novinkách v kosmetice, různých slevách,... prostě o všem, co mě zrovna zaujme.

A teď už pojďme na slibovanou soutěž. V rámci Vaší dlouhodobé podpory bych ráda obdarovala alespoň jednu (jednoho) z Vás, kteří mě sledujete. 

O co se bude soutěžit?
  • o kosmetický balíček, jehož obsah Vám neodtajním a bude tak pro vítězku až do rozbalení překvapením - prozradím jen, že se jedná o kosmetiku, jak dekorativní, tak i pečující


Pravidla soutěže:
  • být pravidelným čtenářem buď přes GFC nebo FB (případně obojí = 2 komentáře) a napsat pod jakým jménem mě sledujete
  • v komentáři pod tímto příspěvkem zanechat svou e-mailovou adresu, na kterou Vás mohu v případě výhry kontaktovat
  • napsat, jaký produkt byste v boxíku uvítali (jakou značku, případně jaký typ výrobku)

Soutěž končí 15. 8. ve 23:59 hod., poté bude vybrán jeden výherce.

Soutěže se mohou účastnit všichni čtenáři s doručovací adresou v ČR (bohužel tentokrát nebudu posílat na Slovensko z důvodu velikosti balíčku, další soutěž vymyslím opět tak, aby se mohli účastnit všichni).


Držím Vám palce a doufám, že se Vám soutěž líbí! :)


53 komentářů:

  1. wow, to vypadá pěkně, moc krásnej boxík :)
    Jinak moc gratuluju k 2. narozeninám, jen tak dál :)
    Sleduju tě na FB jako Janča Holoubková i na Blogu jako Cosmetics and me
    janca-777@seznam.cz
    Já bych v boxíku uvítala třeba nějakou tvářenku třeba od Dermacolu nebo MUA nebo make-up od Dermacolu nějaký pěkný laky na nehty na léto :)

    OdpovědětVymazat
  2. GFC Caroline
    Kajush.01@centrum.cz
    Určitě nějakou dekorativní kosmetiku lesk či rtěnku a třeba nějaké stíny :)

    OdpovědětVymazat
  3. gfc ervulenka
    fb eva richterova
    ervulenka@seznam.cz
    Lak na nehty od Dermacolu, nebo neco od GS, MUA

    OdpovědětVymazat
  4. gfc ervulenka
    fb eva richterova
    ervulenka@seznam.cz
    Lak na nehty od Dermacolu, nebo neco od GS, MUA

    OdpovědětVymazat
  5. sleduji přes gfc jako Lorein Simon
    p.h.o.e.b.e.sim@seznam.cz
    uvítala bych určitě nějakou matnou rtěnku, na těch teď začínám ulítávat :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Vse nej a preji dalsi uspesne roky ;)
    Sleduji jako Charmedka
    Asi nejakou dekorativku, rtenku nebo hezkou barevnou tuzku, kdyz je leto :)
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. sleduji přes gfc
    myslím si,že tam budou nějáké laky třeba,já bych osbně uvítala něco od Baley nebo Catrice,jak něco z péčující kosmetiky,tak aj dekorativní :)
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. sleduji i na fb jako Jana Svobodová
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Sleduji přes GFC jako Jana Mášová a v boxu bych uvítala asi stíny nebo něco od Catrice :)
    thedarkcrow@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherná giveaway, miluji překvapení, třeba se jednou štěstí usměje :-)
    Gfc: Queen Lucy
    Mě osobně je to jedno budu ráda za cokoli, ale třeba něco od Catrice by se mi líbilo :-).
    Xoxo.L@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. FB: Lucie So.....á
    Xoxo.L@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. sleduji přes GFC jako Luci
    lucisa.n@seznam.cz
    já v poslední době ulítávám na tvářenkách a neutrálních očních stínech.. takže by mě určitě potěšilo něco z tohoto:)

    OdpovědětVymazat
  13. sleduji na FB pod stránkou Lover of accessories Blogspot
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Boxík je krásný a mám ráda překvapení, takže mi to nedá se nezúčastnit :). Potěší mě každá kosmetika, mohl by tam být určitě nějaký lak na nehty, nebo rtěnka, ale vážně nevím, jsem zvědavá, co tam bude :)
    Přes GFC tě sleduji jako Caroline Red-haired
    Můj email je xlolkax@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. A lajkla jsem tě i na fb jako Caroline Red-haired :)
    Můj email - xlolkax@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. GFC: Katy Tichá
    FB: Katy Tichá
    email: kaci.ticha@seznam.cz
    Určitě by mi udělala radost jakákoliv rtěnka :)

    OdpovědětVymazat
  17. GFC: Katy Tichá
    FB: Katy Tichá
    email: kaci.ticha@seznam.cz
    Určitě by mi udělala radost jakákoliv rtěnka :)

    OdpovědětVymazat
  18. Jé, miluju překvapení. Potěšilo by mě cokoli, nejvíc asi takové věci, které se vždycky hodí - lak na nehty, lesk na rty, krém na ruce... :)
    Sleduji přes GFC pod svým jménem, mail - adriana.martinovicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Jé, miluju překvapení. Potěšilo by mě cokoli, nejvíc asi takové věci, které se vždycky hodí - lak na nehty, lesk na rty, krém na ruce... :)
    Sleduji přes FB jako Something Sometimes, mail - adriana.martinovicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Já bych teď v létě ocenila nějaké tělové mléko, mám velkou spotřebu :o) a jinak rtěnek taky není nikdy dost :o)
    GFC: Blanka Hanzlová
    FB: Blanka Arwi Hanzlová
    mail - arwi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Já bych teď v létě ocenila nějaké tělové mléko, mám velkou spotřebu :o) a jinak rtěnek taky není nikdy dost :o)
    GFC: Blanka Hanzlová
    FB: Blanka Arwi Hanzlová
    mail - arwi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Líbila by se mi nějaká dekorativka od Catrice:)
    GFC: Anežka Vávrová

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. a další komentář za FB:Anežka Koroze

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. + ještě druhý komentář za FB, nějak jsem přehlídla, že můžu dát dva :D
    wow, to vypadá pěkně, moc krásnej boxík :)
    Jinak moc gratuluju k 2. narozeninám, jen tak dál :)
    Sleduju tě na FB jako Janča Holoubková i na Blogu jako Cosmetics and me
    janca-777@seznam.cz
    Já bych v boxíku uvítala třeba nějakou tvářenku třeba od Dermacolu nebo MUA nebo make-up od Dermacolu nějaký pěkný laky na nehty na léto :)

    OdpovědětVymazat
  25. Lenka ButterfliesDream
    děkuji za pozvání
    at se ti i nadále na blogu daří a hodně spokojených odběratelů
    Bdreams@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Martina V
    Martacosmetics@seznam.cz
    V boxíku bych uvítala nějaký pěkný lak na nehty, masku na obličej a třeba i barevný balzám na rty.
    + gratuluju k narozenináááááááááááám :D

    OdpovědětVymazat
  27. ahoj sleduju ted nově na fb jako Micaela Ch přesto gratuluji k druhým narozeninám :-D v boxíku asi nějaký laky na nehty :-)
    e-mail:miccaella@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj :) Sleduji Tě přes GFC jako Šálek snů...
    V boxíku bych uvítala nějaký parádní lak na nehty, tvářenku a balzám na rty :).
    Přeju Ti hodně spokojených čtenářů :)
    Krásný den...Kat....

    OdpovědětVymazat
  29. A ještě přes FB - jako Šálek snů.... :)
    Lak na nehty, tvářenka, balzámek na rty :)
    Všechno NEJLEPŠÍ k narozeninám... :)
    katerapie@gmail.com
    Krásný den...Kat....
    Kat....

    OdpovědětVymazat
  30. gfc:kiki
    balzám na rty :) třeba carmex
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj Hani,tak omrkávám blog a vidím slušné recenze ,tak jsem tě začala odebírat,protože recenzí není nikdy dost a člověk má pak možnost víc porovnávat :) Ráda se tedy přidám i do soutěže o balíček a ráda bych v něm našla třeba pečující lak ,ikdyž mě jakákoliv drobnost udělá vždy velkou radost. Sleduju přes GFC Lucie Simurdova
    lucitkasim.ls@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. A i na fb jako Lucie Simurdova :)

    lucitkasim.ls@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Sleduji tu jako Adéla N. :)
    V boxu bych uvítala nějakou červenou rtěnku, kterou si chci už strašně dlouho koupit :D :)
    navratilovaada01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. A sleduji i na fb jako Adéla Navrátilová :)
    navratilovaada01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Sleduju :)
    KamkaK@seznam.cz
    Uvítala bych něco od Baley, protože to vždycky skvěle voní :)

    OdpovědětVymazat
  36. Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy
    Uvítala bych nějakou řasenku od L'oreal :))
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Nějakou řasenku třeba od Miss sporty, lak na nehty od Rimmel a nějaký šampon na vlasy :) ...

    OdpovědětVymazat
  38. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Nějakou řasenku třeba od Miss sporty, lak na nehty od Rimmel a nějaký šampon na vlasy :) ...
    +
    FB: Teruš Černá

    OdpovědětVymazat
  39. To vypadá krásně, mám ráda překvapení :)
    Přes GFC sleduji jako lenushenka.
    A uvítala bych nějaký balzám na rty, nebo voňavý sprchový gel :)
    Lenka
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Na FB sleduji jako Lenushenka Scrap.
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  41. radoslav.20@seznam.cz
    gfc radoslava
    něco od alverde třeba tělové máslo

    OdpovědětVymazat
  42. GFC: Bára V.
    FB: Barbora Vyroubalová
    mail: vyroubalovab@seznam.cz
    Gratuluji k blogonarozeninám! :-) Potěšila by mě nějaká řasenka, protože už dlouho hledám nějakou, co by mi plně vyhovovala. A nějaký pěkný lak na nehty třeba též..

    OdpovědětVymazat
  43. GFC: Bára V.
    FB: Barbora Vyroubalová
    mail: vyroubalovab@seznam.cz
    Gratuluji k blogonarozeninám! :-) Potěšila by mě nějaká řasenka, protože už dlouho hledám nějakou, co by mi plně vyhovovala. A nějaký pěkný lak na nehty třeba též..

    OdpovědětVymazat
  44. GFC: Charlotta Fron
    FB: Lottie Fron
    mail : charlottafron@seznam.cz
    gratuluju k blogonarozeninám :) mě osobně by potěšila v balíčku nějaká řasenka, tvářenka nebo něco jiného z dekorativní kosmetiky, pak neco z pečující kosmetiky třeba od Baley, ale jsem zvědavá jaké překvapení tam bude.

    OdpovědětVymazat
  45. Ahoj :) Všechno nejlepší k výročí!
    Sleduji jako Štěpánka Petrů,
    email: stepanka.tuckova@seznam.cz
    Osobně bych v balíčku asi uvítala nějakou pleťovou masku, zpevňující lak na nehty a nebo třeba řasenku. Kosmetiky není nikdy dost... :D

    OdpovědětVymazat
  46. Gratuluju blogu k 2.narozeninám :) A určitě pokračuj dál!
    svobodka13@seznam.cz
    A v balíčku bych určitě nepohrdla nějakým lakem na nehty nebo produktem na rty, ať už rtěnkou nebo leskem, momentálně by mě však nejvíc potěšil lip butter od Astoru :)

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj. Moc Ti gratuluji!! :-)
    GFC: fransi u
    email: fanny.u@seznam.cz
    V balíčku by mě moc potěsila nějaká tvářenka, či lak na nehty (těch asi nebudu mít nikdy dost) :-) ale jakoukoliv kosmetikou nepohrdnu :-)
    Přeji Ti krásný den, a zároveň přeji další a další léta blogování, víc čtenářů a fanoušků :-)

    OdpovědětVymazat
  48. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  49. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  50. GFC: Thereza Beulinka
    Fb: Beat Šoborová
    e-mail: BeChocolate@seznam.cz
    No...docela bych uvítala nějaký lak na nehty nebo rtěnku :) Ale i stíny :)
    A gratuluji k výročí!

    OdpovědětVymazat
  51. gfc nela richterova
    fb nely richterova
    Nelarichterova@gmail.com
    lak na nehty, gs

    OdpovědětVymazat
  52. gfc nela richterova
    fb nely richterova
    Nelarichterova@gmail.com
    lak na nehty, gs

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.