beautylifebyhana: Jak dopadlo první setkání se Ziajou

středa 9. července 2014

Jak dopadlo první setkání se Ziajou

Hezké odpoledne, milé dámy,

dnešní článek bude o značce Ziaja, o které jste u mě na blogu ještě nečetly. Není to zase tak dávno, co se v Olomouci otevřel nový obchůdek s kosmetikou Ziaja a já ho samozřejmě musela navštívit a něco si odnést. :) Dlouho jsem vybírala až u mě v košíku skončili 3 výrobky, každý z jiné produktové řady. O každém bych Vám teď ráda něco pověděla...


První jasná volba bylo kakaové tělové mléko. Hned jak jsem přišla domů, musela jsem ho otevřít a vyzkoušet. Zajímala mě hlavně jeho vůně! Tu jsem si hned zamilovala, voní sladce kakaově (přítelovi voní kokosově). Vydrží nějakou tu hodinu vonět i na pokožce. Konzistence másla je "máslovitá". ;) Je hustší než tělové mléko, ale nemusíte se bát, že by se těžko roztíralo, naopak, na pokožce se roztává a rychle se do pokožky vstřebává. Hydratuje velmi dobře, po několika dnech používání je pokožka pěkně vláčná a hydratovaná. 


Složení nebude asi nic moc:




Celkově jsem s máslem velmi spokojená, pokožku provoní, zvláční a vyživí. Co více si přát...

Celkové hodnocení:  (5/5)

Balení 200 ml stojí 100 Kč a můžete ho zakoupit buď přímo v prodejnách Ziaja nebo na e-shopu.


Oční krém z řady Kozí mléko
Opět výrobek, ze kterého jsem nadšená a určitě vřele doporučuji vyzkoušet. Krém není moc mastný, spíše lehčí konzistence, ale přesto dokáže oční okolí pěkně vyživit. Lehce se roztírá a vstřebává. Na noc dávám větší množství krému, než na den, aby se oční okolí pěkně hydratovalo. Krém se po chvilce do pokožky vpije. Je bez parfemace, což mi zrovna u očního krému nevadí a je to spíše plus. Nikterak nedráždí. Obal si také pochvaluji, vyhovuje mi více než ty v kelímku. Pokud porovnám s dosud vyzkoušenými krémy od Nonique a Nivey, tak u mě je na pomyslné první příčce Ziaja.



Opět nemám co vytknout. Zatím nejlepší oční krém, který jsem vyzkoušela.

Celkové hodnocení:  (5/5)


Balení obsahuje 15 ml krému a cena je 80 Kč.


Poslední věc, kterou jsem od Ziaji vyzkoušela je krém na ruce z řady Arganový olej. Líbí se mi balení krému (celkově má Ziaja povedené obaly, jednoduché, ale funkční). Krém velmi příjemně, nevtíravě voní. Co se týče účinků krému, tak s těmi už zase tak moc spokojená nejsem. Krém je mastnější konzistence, ale do pokožky rukou se poměrně rychle vstřebá a nezanechává ulepený pocit rukou. Po pár minutách ani nevíte, že jste krém aplikovali. Hydratační účinky krému jsou průměrné. Pokožka je sice po aplikaci hebčí, na pohled i vyživená, ale dlouhodobější hydratace se nekoná. Sušší pokožce rukou nestačí.




Krém bych doporučila spíše těm, co nemají suchou pokožku rukou. Suchým rukám bohužel nepomůže. 

Celkové hodnocení:  (3/5)



80 ml krému se prodává za 55 Kč.


Celkově mě kosmetika Ziaja velmi mile překvapila a v budoucnu ráda vyzkouším další produkty. 

Zkoušely jste některé výrobky od Ziaji? Máte nějaké své oblíbence?

7 komentářů:

  1. Taky jsem vyzkoušela tuto znaačku a musím říct, že zatím jsem spokojená :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já nevím, ještě jsem nic nezkoušela, ani mě to nelákalo. Asi díky tomu, že je kosmetika polská... :-X

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem měla z počátku obavy, že když je to z Polska, tak to bude špatné, ale asi ne vše z Polska je shit. ;)

      Vymazat
  3. Nejvíce mě zaujalo kakaové máslo. Od této značky mám vyzkoušený sprchový gel a odličovač a byla to docela katastrofa.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kakaové máslo je opravdu super, doporučuji vyzkoušet!
      O odličovači jsem četla několik negativních recenzí, takže ho raději zkoušet nebudu.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.