beautylifebyhana: Novinky za měsíc červen

pátek 4. července 2014

Novinky za měsíc červen

Hezké odpoledne, milé čtenářky!

V dnešním článku Vám krátce představím produkty, které jsem si tento měsíc koupila, nebo dostala. Pár věcí od Oriflame, jež jsem dostala, mám u rodičů, nicméně zbytek mám u sebe, takže alespoň ty Vám ukážu. 


1. Lak na nehty Rimmel v odstínu 323 
Tento odstín byl i v DM boxu, já jsem ho bohužel nevyhrála, tak jsem si pořídila tento lak sama. Barvička je to krásná, růžová s odstínem do fialova. Na léto ideální. Lakovala jsem zatím jednou, v jedné vrstvě kryje vcelku slušně, nicméně špičky nehtů malinko prosvítají, takže je lepší nalakovat dvě vrstvy. Na nehtech vydrží bez nadlaku pouze cca 2 dny.

2. Lak Golden Rose Jolly Jewels v odstínu 120
Tento lak jsem dostala od mamky k narozeninám. Je to glitrový lak s červeno-růžovo-fialovo-zlatými třpytkami. Lak je jinak průhledný a na nehtech zanechává akorát třpytky. Výdrž laku je opravdu dlouhá, vydrží i týden. Jinak horší je to s odlakováváním, na všechny nehty bych nedoporučovala lakovat. 

3. Oční stíny Yves Rocher odstín 43
Stíny jsem zatím nezkoušela, takže mohu jen říct, že jsou tmavě fialové s modrými třpytkami. ;)

4. Řasenka XXpress volume & black
Zatím jsem ji použila pouze jednou, ale zdá se mi velmi dobrá. Kartáček je z klasických vláken, řasy neslepuje a pěkně zvýrazní a natočí.  

5. Avon Our Story
Netradiční vůně, na kterou já osobně nejsem moc zvyklá. Vůně neumím moc popisovat, ale je to těžší, sladká vůně se štiplavým dozvukem. Můj vkus to úplně není, já jsem spíše na lehké, ovocné, svěží vůně. Určitě to není taková vůně, která sedne každému.

6. Playboy Play it Spicy sprchový gel
Sprchový gel jsem zatím nezkoušela, jelikož zásoby mám fakt železné... Voní ale pěkně.

7. Čistící ubrousky Balea
O nich jsem se již zmiňovala v posledním spotřebovánu, takže více tam. 


Co nového jste si pořídily vy?

2 komentáře:

  1. Pěkné laky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Při nejbližší příležitosti je nafotím a udělám samostatný post. :)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.