beautylifebyhana: Spotřebováno červenec

čtvrtek 31. července 2014

Spotřebováno červenec

Zdravím všechny čtenářky!


Dnešní článek bude, jak již je zvykem o spotřebovaných produktech. Jak jsem se již tady na blogu zmiňovala, po prázdninách se budeme s přítelem stěhovat do Prahy, takže se ještě do té doby snažím nějaké produkty spotřebovat, abych toho měla na stěhování co nejméně, a naopak nových věcí moc nenakupovat. 

Tento měsíc se mi podařilo spotřebovat celkem dost věcí, dohromady to dělá 7 produktů + 2 které vyhazuji. Pojďme se tedy bez dalších řečí podívat, s čím jsem se v červenci rozloučila. 


1. Lak na vlasy Wella forte Maximum Hold
Vlasy si nelakuji příliš často, ale když mám vlasy vyčesané a stažené do culíku, tak je potřeba zalakovat neposlušné krátké vlásky kolem čela. Dlouhou dobu používám tento lak od Welly, je to už mé druhé balení. Jsem s ním spokojená, vlasy neslepuje a dobře fixuje. 

Celkové zhodnocení: Dle mého názoru splňuje svou funkci na jedničku. Doporučuji vyzkoušet.

2. Nivea pleťová voda pure & natural (recenze) 
Pleťová voda nebyla vůbec špatná, vyhovovala mi až na to, že z ní je cítit alkohol. To mi na ní trochu vadí. Jinak by byla perfektní. 

Celkové zhodnocení: Možná po ní někdy v budoucnu opět sáhnu. Nebyla špatná, ale ten alkohol mě trochu od koupě zrazuje. Pokud Vám to ale nevadí, tak mohu doporučit. 

3. Nivea šampon Diamond gloss 
Tento šampon je určen pro dlouhé/polodlouhé unavené vlasy bez lesku. To by mé vlasy i splňovaly. Slibuje rozjasnění, hebkost a pružnost. Nic moc se ale s vlasy neděje. Spíše se mi po tomto šamponu dělají lupy a vlasy se rychleji mastí. Navíc vlasy zatěžuje a jsou tak brzy zplihlé. 

Celkové zhodnocení: Šampon nedoporučuji. Jsem ráda, že už jsem ho dopotřebovala a další nekoupím. S šampony od Nivey si celkově mé vlasy příliš nerozumí, nějaké mám ještě doma, tak uvidíme, zda si napraví pověst. 

4. Sprchový gel Bük (Maďarsko)
Sprchový gel jsem si dovezla minulý rok z dovolené jako suvenýr. Vůně sprchového gelu je taková minerální, obsahuje totiž minerální látky z termální vody. Sprchový gel dobře pění, nikterak nevysušuje, nicméně přeci jen upřednostňuji svěží vůně sprchových gelů.

Celkové zhodnocení: Sprchový gel je možné zakoupit i u nás zde. Cena je však o dost vyšší než v Maďarsku. Pořídila jsem ho za cca 80-90 Kč a u nás se prodává za neuvěřitelných 259 Kč. Neviděla jsem na něm nic zvláštního, znovu bych si ho už asi nekoupila. 

5. Sprchový gel Nutri Skin Acai Berry
Krásně krémový sprchový gel s velmi sladkou vůní. Na můj vkus možná až moc sladký. Jinak ale velmi dobrý sprchový gel, který perfektně voní a splní co má, umyje. ;)

Celkové zhodnocení: Poměr cena/kvalita je super. Vůně sprchových gelů ráda střídám, takže po jiné vůni klidně ráda sáhnu. Nicméně zásoby sprchových gelů jsou u mě právě nekonečné (mezi nimi i jeden od Fa), tudíž to na žádné další nakupování dlouhou dobu nevidím. 


A teď už se přesuneme na dekorativní kosmetiku:

6. Dermacol Imperial Mascara 
Ač s klasickým velkým kartáčkem, tak mi tato řasenka sedla. Pěkně se nanášela, pročesala a zahustila řasy. Vydržela dlouho otevřená, aniž by vysychala. Neopadávala. 

Celkové zhodnocení: Za sebe mohu tuto řasenku doporučit, byla jsem s ní velmi spokojená. Dělá pěkné řasy. Bohužel jsem ji nestihla zrecenzovat, ale myslím, že se k ní zase někdy vrátím, tak příště... ;)

7. Miss sporty lesk na rty odstín 004 Tulip
Konkrétně tento lesk se už nevyrábí, ale dají se sehnat jiné lesky od Miss sporty. Tento mi nevyhovoval, protože dost lepil a málo na rtech vydržel. Barva byla hodně světlá, takže rtům dodal jen lesk. Celkově poslední dobou začínám inklinovat spíše ke rtěnkám a "rtěnko-balzámům". Lesky u mě ztrácejí oblibu a to hlavně proto, že ve většině případech lepí. 

Celkové zhodnocení: Koupit už se nedá a i kdyby šel, tak si ho nekoupím.  


A při uklízení dekorativní kosmetiky jsem se konečně odhodlala vyhodit 2 věci, které už delší dobu vůbec nepoužívám.

8. Rimmel Stay Matte make-up (recenze)
Jak mě uchvátil pudr z této řady, tak make-up u mě nezabodoval. Moc mi neseděl a od té doby, co jsem si pořídila make-up od Maybelline, po tomto už jsem ani nesáhla. Teď už bych neměla odvahu ho na pleť aplikovat, a proto letí do koše. 

Celkové zhodnocení: Usuďte sami dle recenze, zda by Vám tento make-up vyhovoval. Já už se k němu vracet nebudu a budu zkoušet nové make-upy. 

9. Lush linky Calm (recenze)
Naprostým propadákem byly pro mě tyto linky. Od značky Lush jsem očekávala něco lepšího, nicméně jsem asi neměla to štěstí na produkt. Linky jsem mockrát nepoužívala. Při nošení se část linek obtiskávala na horní víčko... viz recenze.

Celkové zhodnocení: Za cenu, kterou stojí se dají určitě sehnat daleko lepší linky. Nedoporučuji.


A jsme u konce! Určitě mi dejte do komentářů vědět, zda s nějakým produktem máte zkušenosti, případně zda Vás něco zaujalo.

2 komentáře:

  1. Make-up od Rimmelu už mám nějaký pátek doma a zatím jsem ho použila asi 3x není nejhorší,ale je strašně tmavý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně by ten odstín 100 Ivory na léto docela vyhovoval, ale nebyl to make-up, který bych musela mít. Prostě jsme si do noty moc nepadly.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.