beautylifebyhana: Maybelline Affinitone: make-up & korektor + tip

úterý 15. července 2014

Maybelline Affinitone: make-up & korektor + tip

Hezké odpoledne, milé čtenářky,

dnes bych se s Vámi ráda podělila o mé zkušenosti s velmi známými produkty od Maybelline. Recenze se bude týkat make-upu a korektoru Affinitone. O těchto produktech jste určitě již něco četly, možná jste je i samy vyzkoušely. Já jsem o nich četla na ostatních blozích samou chválu, a proto bych také ráda přispěla se svými poznatky.


Hydratační make-up Maybelline Affinitone odstín 09 OPAL ROSE 
Troufám si říct, že tento make-up se již stal legendárním. Než jsem si ho zakoupila, tak jsem na něj četla na jiných blozích jen samou chválu. Proto jsem tento malý „zázrak“ musela také vyzkoušet. Make-up seženete v poměrně širokém množství odstínů. Já jsem si vybrala druhý nejsvětlejší, nazvaný Opal rose.

Make-up je opravdu hodně světloučký, malinko do oranžova, ale po rozetření pěkně sjednotí pleť a nevytváří oranžovou masku. Pokud očekáváte od tohoto make-upu velké krytí, tak se ho nedočkáte. Zakryje pouze drobné nedostatky. Mně to ale nevadí, nemám moc v oblibě velmi krycí make-upu, které vytváří nepřirozený vzhled. Je poměrně dost tekutý, což je na jednu stranu dobře, protože se pěkně roztírá, ale na druhou stranu mi ho někdy vyteče až moc. Trochu nevýhodné je pro mě balení, vhodnější by bylo s pumpičkou pro lepší dávkování. V popisku je napsáno, že je hydratační, to mi však nepřijde. Pokud mám období, kdy mám sušší pleť, vytváří malinko šupinky.Takže pro suchou pleť nebude asi to pravé. 


Celkově jsem s ním ale spokojená. Vyhovuje mi jeho odstín a to jak, pěkně sjednotí pleť.

Cena se pohybuje kolem 200 Kč.

Celkové hodnocení:   (4/5)



Korektor Maybelline Affinitone odstín 02 NATURAL
K make-upu jsem si pořídila i korektor především na kruhy pod očima. Vyhovuje mi, že je v tekuté formě, s tuhými korektory jsem nikdy moc neuměla pracovat. Obsahuje houbičkový aplikátor, se kterým ho snadno nanesete. Konzistence je krémovitá, hustší než u make-upu. Na kruhy pod očima je opravdu super. Na pupínky musím dát větší množství, pak si s nimi také poradí. Tento odstín opět krásně sedí mé pleti a není poznat, že jsem použila korektor. Korektor nikterak během dne nezalézá do vrásek. Když se nechci líčit make-upem, tak si vystačím pouze s tímto korektorem a pudrem. :)


Prodává se ve dvou odstínech 02 Natural a 03 Sand. Cena se pohybuje kolem 100 Kč.

Celkové hodnocení:  (5/5)


TIP: Od 10. 7. do 19. 7. probíhá v drogeriích Teta akce -50 % sleva na veškerou dekorativní kosmetiku Maybelline. Já se určitě zastavím minimálně pro korektor.


Máte s těmito produkty zkušenosti?

4 komentáře:

  1. Make-up miluju, mám asi sedmé balení, je to stálice a jistota. Naopak mi ale přijde, že kryje hodně, přesto nepůsobí jako maska.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve více vrstvách kryje dobře a nepůsobí jako maska to máš pravdu. :)

      Vymazat
  2. Já ten makeup strašně moc miluji :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. od tychto značiek som nič podobne ešte nemala ale je pravda že make upy moc nepouživam ale ked už tak tak penovy od essence je velmi dobry:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.