beautylifebyhana: Spotřebováno červen

středa 2. července 2014

Spotřebováno červen

Hezký den všem!

Měsíc s měsícem se sešel a je tu opět oblíbené spotřebováno.  Tento měsíc jsem se spotřebou vcelku spokojená a těším se, že po napsání tohoto článku, budu moci vyhodit celkem 6 prázdných obalů (stejně jako minulý měsíc)


1. Dermacol osvěžující pleťové tonikum (recenze)
S tímto tonikem jsem neměla sebemenší problém, vyjma balení, to mi tedy nevyhovuje. Jinak tonikum dobře očistí a osvěží pleť. Nedráždí, nevysušuje, je fajn.

Celkové zhodnocení: Pokud máte smíšenou pleť jako já, tak Vám ho s klidem mohu doporučit. Není to žádný zázrak, ale co od toniku také očekávat, než osvěžení a očištění pleti. To zvládne bez problémů. Znovu si ho asi nekoupím, protože ráda v pleťové kosmetice experimentuji. :)

2. Balea odličovač očí (recenze)
Baleu mám docela ráda, ale tento odličovač se jí tedy nepovedl. Po dlouhodobějším používáním a vyzkoušení dvoufázových odličovačů jsem na něj změnila názor. Odlíčení je nedostatečné, trvá poměrně dlouho, než oční make-up odstraníte, a to ne ještě celý. Jinak mi ale oči nedráždil, neštípal, nicméně je na odlíčení slabý.

Celkové zhodnocení: Znovu si ho určitě už nekoupím a Vám ho také nedoporučuji.

3. Nivea antiperspirant Pearl 
S antiperspiranty od Nivey moc nekamarádím, zatím mě o své kvalitě nepřesvědčily. Tento je hodně pudrový. Vůně je pěkná, výdrž průměrná. Vadí mi ten "dým" při aplikaci.

Celkové zhodnocení: Průměrný antiperspirant, nechám na Vás, zda Vás zaujal nebo ne. 


4. Timotei kondicionér pro suché a poškozené vlasy (recenze)
Za tu cenu, za kterou se prodává, určitě super kondicionér. Neměla jsem s ním sebemenší problém. Vlasy uhladil, zjemnil a vlasy se dobře rozčesávaly.

Celkové zhodnocení: Pokud na něj teď už v novém balení narazíte, nebojte se ho dát do košíku. Je daleko lepší než kondicionéry od Nivey, které mi vlasy akorát zatíží.


5. Lactacyd 
Jemný, osvědčený intimní gel. Určitě by neměl chybět ve výbavě každé ženy/dívky.

Celkové zhodnocení: Pokud jste zatím nevyzkoušely, tak doporučuji napravit.

6. Balea čistící ubrousky 
První čistící ubrousky, pokud nepočítám ty dětské, které jsem vyzkoušela. Na cestování určitě super věc, bez které se teď už neobejdu. Ubrousky pohodlně očistí pleť od make-upu a jiných nečistot, jde do snadno. Velmi dobře si poradí i s očním make-upem. Nedráždí pokožku, naopak ji příjemně osvěží. 

Celkové zhodnocení: Další balení už mám doma, jsou opravdu fajn. Lepší než vozit sebou tři plné lahvičky odličovačů.  

3 komentáře:

  1. Právě že ten odličovač očí od Baley mi zrovna tento vyhovoval :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně tedy přišel slabý, neodlíčil mi oči dokonale, jak bych si představovala. Jinak ale nedráždil a nevysušoval, nicméně od odličovače čekám hlavně odlíčení, takže si ho znovu nekoupím.

      Vymazat
  2. Ja používam dvojfázový odličovač Balea nemala som nikdy problém ani s linkami ani s ničím, ale tento klasický bol dosť nanič.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.