beautylifebyhana: Rimmel Rita Ora 323

pátek 11. července 2014

Rimmel Rita Ora 323

Zdravím milé čtenářky,

dlouho se tu neobjevily fotky nějakého laku na nehty, proto jsem se to dnes rozhodla napravit. K létu patří krásné svítivé barvičky a ty já nejraději nosím právě na nehtech. Dnešní lakovací post bude o laku na nehty z řady Rita Ora od Rimmelu v  odstínu 323 Don´t be shy

Tento lak se objevil také v letním DM boxu, který jsem bohužel nevyhrála, ale lak se mi zalíbil natolik, že jsem si ho musela zajít koupit. Barvička je nádherná svítivě růžová (fuchsiová). Snažila jsem se vyfotit ten správný odstín, ale moc se mi to nedařilo, ve skutečnosti je o něco málo tmavší. 


Výdrž laku je průměrná, vydrží bez nadlaku cca 2-3 dny (podle toho, co zrovna děláte), s nadlakem samozřejmě déle. Líbí se mi na něm, že je rychleschnoucí a v jedna vrstva je opravdu do minuty suchý. S krytím jsem také spokojená, dobře kryje už v jedné vrstvě (jen malinko prosvítají špičky), ve dvou vrstvách už je barva dokonalá. Na štěteček si též nemůžu stěžovat je plochý a akorát široký, což usnadňuje nanášení laku.



Cena se pohybuje kolem 60 Kč, což si myslím, že je tak akorát. 


Jak se Vám líbí tato barvička? Který lak v létě nosíte nejraději?

6 komentářů:

  1. V\padá fakt hezky! :) v létě asi nejradši nosím taky růžový laky, i když nejsem žadnej milovník růžové :) A laky od Rimmelu mám obzlášť ráda :)
    lakomanie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná barva!

    http://nela-prochazkova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásny ! :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.