beautylifebyhana: Moje letní péče o chodidla s Oriflame

středa 23. července 2014

Moje letní péče o chodidla s Oriflame

Hezké prázdninové odpoledne, milé čtenářky!

Dnešní článek (recenze) bude o dvou přípravcích na nohy od Oriflame, které mi teď v létě dělají společnost. Řeč bude o deodorantu a krému na nohy z letní edice Summer Bliss s vůní citronu a levandule. 

Nemusím ani zmiňovat, že péče o nohy zejména v letním období je důležitá, protože je ukazujeme světu. :) Nikdo tak nechceme mít suché a rozpraskané paty. 


Začnu krémem na nohy. Krém má stejně jako deodorant skvělou svěží vůni. Lehce je z ní cítit citron (není to žádná záchodová vůně), více levandule. Konzistence je hutnější, ale krém se lehce během chvíle vstřebává do kůže chodidel. Krém není příliš mastný, a tak nezanechává nepříjemný pocit na nohou, za což jsem jedině ráda. Hydratační schopnosti jsou však i přes to velmi dobré. Po pár použití je pokožka chodidel krásně vláčná a hebká. Sama netrpím na příliš suché nohy, takže nedokáži posoudit, zda by pomohl i rozpraskané kůži. 


Celkově musím uznat, že i když výrobky od Oriflame nevyhledávám, tento krém mě mile překvapil, jak svými vlastnostmi, tak i vůní. 


Cena je na krém na nohy poměrně vysoká 139 Kč.


Celkové zhodnocení:  (4/5)



Druhým pomocníkem je deodorant ve spreji. Tohle je opravdu výborný vynález. Je ideální teď na léto, protože po celém dni chození v žabkách nebo sandálích mám rozpálená chodidla, která potřebují osvěžit. A tento deodorant se o tuto péči skvěle postará. V horkých dnech ho aplikuji i během dne a moje nohy jsou naprosto spokojené. Zdá se mi, že i lehce zabraňuje pocení a hlavně ta vůně, je prostě skvělá.  


Pokud chcete ulevit svým nohou v horkých letních dnech, tak se po tomto spreji určitě koukněte. Za sebe ho můžu doporučit.

Cena 159 Kč za 150 ml spreje. 


Celkové zhodnocení:  (5/5)



Jak se staráte o své nohy v létě vy? Dopřáváte jim nějakou speciální péči?

3 komentáře:

  1. Taky se teď v létě snažím o chodidla víc pečovat, aby vypadaly hezky v sandálkách :) Krém vypadá moc dobře, miluju vůni levandule :)

    OdpovědětVymazat
  2. Recenze je krásně napsaná a řekla bych, že celkem dost sedí :). Sama jsem oba přípravky používala a nemohla jsem si je vynachválit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oba přípravky byly fajn, ale více jsem si oblíbila sprej. ;o)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.