beautylifebyhana: Novinky od Nivey

sobota 6. října 2018

Novinky od Nivey

V soutěži od Nivey se mi podařilo vyhrát balíček plný kosmetiky. V dnešním článku bych Vám ráda představila první část produktů. Všechny jsou letošními novinkami a určitě si zaslouží kousek prostoru na mém blogu. 



Začneme antiperspirantem z limitované edice Magic Pearl. Antiperspirant má moc krásný designový obal. Balení má uzamykatelný uzávěr, což je praktické třeba na cesty. Sprej má krásnou svěží, květinovou parfemaci. Na pokožce podpaží je příjemný, nezanechává skvrny na oblečení. Co se týče ochrany před potem, tak je na tom lépe než ostatní antiperspiranty ve spreji, ale na tuhé bohužel nemá. Testovala jsem ho i v horkých letních dnech a držel se docela statečně. Určitě neochrání na 48 hodin. Nejraději jsem ho používala v kombinaci s tuhým deodorantem. 



Další letošní novinkou, která už svým obalem křičí "léto", je sprchový gel Sunshine Love. Tento sprchový gel je unikátní svou vůní, která je identická jako opalovací přípravky značky Nivea. Ve sprše Vám tak připomene pohodové chvilky strávené na pláži. Parfemace ale nemusí sednout každému, proto ji raději před nákupem vyzkoušejte v obchodě. Stejně jako ostatní sprchové gely od Nivey, tak i tento dobře pění, nevysušuje pokožku a zanechává ji dlouho provoněnou. Konzistence je tak akorát, ani příliš hustá, ani tekutá. 




Posledním kouskem dnešního článku je tělová pěna s okurkou a s vůní čaje Matcha. S různými produkty v pěně se v dohledné době roztrhl pytel a já jsem jedině ráda. Používání přípravků v pěně mě moc baví, ať už se jedná o sprchové pěny, čistící pěny, nebo právě pěny na tělo. Víte, že já a tělová mléka/krémy, to nejde moc dohromady a jsem líná se čímkoliv po sprše mazat. To už musím opravdu cítit, že má pokožka potřebuje hydrataci. Na pravidelné mazání mě neužije. Byla jsem tedy ráda, když mi dorazila tato pěna. S pěnou je mazání těla daleko snazší a zábavnější. Pěna je hustá, krémová a do pokožky se lehce vstřebává. Je to mžik a na pokožce vůbec není cítit. Parfemace je příjemná okurková s nádechem čaje. Pokožka je po použití hezky hydratovaná, dlouho provoněná a není umaštěná, ani ulepená. Za sebe můžu rozhodně doporučit. Pokud Vás stejně jako mě nebaví klasická mléka, vyzkoušejte pěnu, bude nadšení. 



Sečteno podtrženo, myslím, že se novinky Nivee opravdu povedly. Za sebe nejvíc chválím tělovou pěnu, která je skvělá. Sprchový gel byl moc příjemný a antiperspirant na svou kategorii také nebyl k zahození. 

Zkoušeli jste některou z novinek Nivea? 

9 komentářů:

  1. Tělovou pěnu mám akorát tu druhou a jsem s ní nadmíru spokojená, krásně hydratuje pokožku.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já oceňuji rychlou vstřebatelnost a snadnou aplikaci.

      Vymazat
  2. Tyhle novinky jsem ještě neměla, ale dost mě láká ta tělová pěna. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. body mouse mám tu malnovou a pálí mě po ní tělo

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Určitě ji vyzkoušej. Je to zábavná forma mazání. ;)

      Vymazat
  5. Ahoj, dobrý den, nechtěla byste vyzkoušet naši královskou drogerii Xantea? Dovážíme zboží z Anglie, ale koupíte u nás taky zboží, které se v normálních kamenných prodejnách nedá sehnat. Dejte vědět na pavel@novaks.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.