beautylifebyhana: Micelární voda Eucerin

sobota 7. března 2015

Micelární voda Eucerin

Hezký den, milé čtenářky,

dnešní recenzi bych ráda věnovala čistící micelární vodě 3 v 1 od značky Eucerin. Micelární vody mě v poslední době začaly bavit a odličuji se s nimi raději než s pleťovými vodami nebo toniky. Nejraději je používám v kombinaci s dvoufázovými odličovači na oči.


Obecně mi micelární vody vyhovují proto, že jsou univerzálnější. Nemusíte se s nimi bát odlíčit i oční make-up, což je super například na cesty, kdy si vystačíte pouze s jedním odličovacím produktem. Přesto mám „v domácích podmínkách“ nejraději na odlíčení očního make-upu dvoufázový odličovač (momentálně od Ryoru), který stáhne nejvíce a na zbytek pleti a dočištění očního okolí micelární vodu. Tato kombinace se mi osvědčila jako nejlepší a mé pleti vyhovuje.  


Micelárka od Eucerinu je vhodná pro všechny typy pleti. Pleť pěkně jemně vyčistí, nikterak ji nedráždí, nelepí a nevysušuje. Pokožka je po aplikaci lehce hydratovaná. Měla by být bez parfemace, ale já z ní přeci jen malinko něco cítím. Balení je pěkné až na to otvírání, které je šroubovací, což není moc praktické, na druhou stranu oceňuji menší otvor pro nalívání, díky němuž si na tamponek nalijete přiměřené množství. S odlíčením očního make-upu je to jak kdy a s jakou řasenkou. Některé řasenky zvládne odlíčit bez větších problémů (např. řasenku Alverde), naopak u řasenky od Bourjois mám s odlíčením problém. Proto nejraději používám micelárku pouze na dočištění.


Micelárku hodnotím celkově jako velmi dobrou, ale na oční make-up ji nedoporučuji. Ve srovnání s mickou od Garnier je tato lepší v tom, že pleť lehce hydratuje, nicméně je horší v odličování očního make-upu. Cenově to vyhrává také Garnier.

Micelární vodu Eucerin zakoupíte v lékárnách, nebo na internetu. Já ji pořídila na Lekarna.cz.

Celkové hodnocení:  (4/5)


Používáte micelárky? Zkoušely jste nějaký produkt od značky Eucerin?

12 komentářů:

  1. Taky na ní chystám recenzi :) máme podobný názor, jen jsem s ní asi maličko víc nespokojená

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá na tvou recenzi ;)

      Vymazat
    2. I já chystám recenzi na tento produkt. Bude na blogu během dopoledne 9.3. Mám na ní pozitivní názor, tak budu ráda, když se podíváte. :)
      http://gatetoneverland.blogspot.cz/

      Vymazat
  2. Mě vůbec nesedla, vadí mi že neodlíčí všechno (moje lenost), ale co nepřežiju je parfemace/neparfemace a to že lepí.. zlatá Bioderma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S odličováním je na tom hůř než například Garnier. Jelikož ji nepoužívám primárně na odlíčení make-upu tak mi to tak nevadí a nepřijde mi, že by lepila, ale znovu bych už do ní také nešla...

      Vymazat
  3. Jaji naprosto miluji, oci jsem si s ni odlicovala a v pohode nic me nestipalo.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě také neštípe, ale také toho moc neodlíčí, za mě na oči ne!

      Vymazat
  4. Bohužel mě zklamala, vadí mi právě ten malý otvor při aplikaci a bohužel mě po použití dost pálil obličej... i když teda nijak netrpím na citlivý obličej (nejsem si toho vědoma). Naštěstí jsem ji měla v časopise jako dárek, jinak bych byla z koupě extra zklamaná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí, mě tedy vůbec nepálí. Každý hold máme jinou pleť...

      Vymazat
  5. Tuhle jsem ještě nezkoušela, ale chystám se :)

    OdpovědětVymazat
  6. Koukám, že tebe nezklamala..ale taky koukám, že nepálí jen mě..:) Pro mě je zatím TOP micelárka od Garnieru
    www.barusminky.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě je nejlepší také ta od Garnier. Cena, kvalita, obal.... supr!

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.