beautylifebyhana: Májová giveaway

pátek 1. května 2015

Májová giveaway

Krásný první máj!

Dnes jsem si pro Vás připravila soutěž. Tentokrát o balíček tělové kosmetiky různých značek. Pravidla jsou jednoduchá, takže neváhejte a soutěžte! :-)


O co soutěžíme?
1. šampon Gliss Kur pro lámavé a řídnoucí vlasy
2. Tetesept kokosová sůl do koupele
3. Dermacol tělové mléko belgická čokoláda
4. Hristina Stani Chef´s krém na ruce a chodidla vanilková zmrzlina
5. gumička Invisibobble odstín lila
+ několik vzorečků


Pravidla:

  • být pravidelným čtenářem blogu (GFC, Facebook, Bloglovin, Instagram,Google+) - stačí jeden - napište pod jakým jménem a kde mě sledujete
  • mít korespondenční adresu na území ČR nebo Slovenska
  • zanechat pod tímto příspěvkem komentář (nechám na Vás zda uvedete e-mail, nebo se mi v případě výhry samy ozvete)
  • podívat se na stránky Hristina.cz a napsat mi, jaký produkt Vás nejvíce zaujal
  • držet si palce :-)

Soutěž potrvá od 1.5. 2015 do 31.5. 2015 (23:59 hod.)


Hodně štěstí! :-)

30 komentářů:

  1. Sledujem ako Diamond-Lucianna :)
    som zo SR :)
    21lucka88@azet.sk
    fuu tak vybrať si jeden z tých všetkých produktov dá zabrať.. je ich tam kopa, čo sa mi pozdávajú, napríklad ten telový peeling alebo maska proti celulitide.. a tiež sviečky , tie ja môžem :-D ... ale keď si mám vybrať jeden, tak by to bol asi nejaký ten telový peeling napr. čerešňový, alebo možno aj telové maslo kakaové, bambucké maslo :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduju na FB (Hana Mlčáková), H.Mlcakova@seznam.cz
    Zaujal mě šampon proti lupům, na které trpím a šampony z drogerky mi moc nepomáhají. A dále oční krémy, ale teda jejich cena je docela vysoká :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj :) Sleduju na FB jako Lucie Faltusová, mail Poolora@seznam.cz
    Nejvíc mě zaujaly přírodní másla, třeba takové mangové nezní vůbec špatně :)

    OdpovědětVymazat
  4. zaujala ma vona cherry cheesecake a asi by som najprv skusila telove mlieko :) taka klasika, tam sa moc pokazit neda. a potom by som skusila aj nieco ine, starostlivost o plet a vlasy :)
    sledujem na fb ako Viera Sedlakova
    vierka.sedlakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj :)
    Mají plno krásných věcí, nejvíce se mi ale líbily tělové peelingy a krémy :)
    Sleduji tady jako Adéla N., na fb jako Adéla Navrátilová :)
    navratilovaada01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Zaujaly mě masážní oleje a peelingy :) a mangové tělové máslo! :3
    Sleduji tě jako Lucy
    luciecoufalova03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduji jako Monica S (GFC)
    Zaujalo mě přírodní mangové máslo :)

    MonicaSvideo(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduji jako Petulkaaap.
    Zaujaly mě hlavně šampony - na suché vlasy a proti lupům.
    Petulkaaap@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Sleduji jako Ms.Luccy
    Nejvíc mě zaujali koupelové soli (hlavně pomeranč a skořice), protože miluju relaxační dlouhou koupel :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. zaujal mě ananasový scrub:)
    moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. GFC Caroline
    kajush.01@centrum.cz
    Mě nejvíce zaujaly sprchové gely, mají lákavé vůně :)

    OdpovědětVymazat
  12. sledujem cez GFC ako Peťuška
    mňa najviac zaujali kaolínové pleťové masky... ale dokázala by som si všeličo povyberať... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  13. GFC Anna Vágnerová
    tak na stránce Hristina.cz mě zaujalo šíleně moc věcí...jelikož jsem však "ujetá" na tělové peelingy, moc se mi líbí přírodní tělový peeling čokoladové sušenky...wow, prostě :-)
    anna.vagnerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Nejvice me zaujal prirodni mravenci olej, nikdy jsem o tomto produktu neslysela a podle popisu, to musi byt super vec, ktou zrejme brzy vyzkousim! :-)

    INSTA: adrianne.cs, kostkova.pavla@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  15. GFC: Terka Černá a sleduji i na více soc. sítí. :))
    Te-ri-nka_seznam.cz
    Zajímalo by mě to mangové tělové máslo, hlavně kvůli vůni. ♥

    OdpovědětVymazat
  16. FB : Aneta Valentová
    Miluju tělová másla a na této stránce mají strašně lákavé vůně, začínám přemýšlet o objednávce :D
    anda.v@email.cz

    OdpovědětVymazat
  17. GFC Hana Máchová :-)
    Hristina má hodně zajímavé produkty, každopádně nejvíc mě zaujaly jejich tělové masky... S takovým produktem jsem se ještě nesetkala :-)

    hanka.machova99@gmail.com
    since-2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. FB Markéta Králová, macu@seznam.cz
    Na stránkách Hristina mě na prnví pohled zaujala Přírodní koupelová sůl jantar a zlato.

    OdpovědětVymazat
  19. Sleduji na FB jako Mirka Škampová
    Zaujaly mě krémy na ruce a chodila, protože zejména moje ruce dostávají zabrat, tak si je musím hýčkat :-) A ty "příchutě" krémů jsou fakt parádní!
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Sleduji pres GFC jako Simona J.
    Zaujaly mě ty přírodní krémy na intimní hygienu :))
    smonaa13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj :) na gfs Martlys Unzeitigová, můj email:small.seashells@gmail.com Moc dekuju za tip na stranku. Hodne zajimavych produktu, ale láká me peeling :) Mej se hezky.

    OdpovědětVymazat
  22. gfc tento ucet
    n.princess@azet.sk
    zaujalo ma prirodne kokosove maslo

    OdpovědětVymazat
  23. Na Tvuj blog se divam casto, ale ted Te tedy sleduji pres instagram jako tynka2603. Vlastnim uz peeling, je super a jelikoz jsem ted v 6 mesici, tak me zajima ty detske vyrobky a hledam recenze :-) hezky vecer
    tynka2603@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj sleduju přes Bloglovin jako Lucie Spěváková.
    Z nabídky mě zaujaly intimní mycí gely, protože mají netypické a neobvyklé vůně.
    mail: jikgf@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  25. přes gfc jako kate
    už jen díky tomu balení se mi líbí tento produkt http://www.hristina.cz/cs/intimni-sprchovy-gel-jahoda/ , navíc bych chtěla něco od tétéo značky vyzkoušet :)
    ivanapavelkova1980@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Sleduji na FB jako Klára Odehnalová.
    Mě osobně zaujal PŘÍRODNÍ ŠAMPON NA PODPORU RŮSTU VLASŮ...
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. GFC: ZdeňkaM
    FB: Denika Abomination
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Nejvíce mě zaujala obličejová séra a šampóny. :)

    OdpovědětVymazat
  28. Zaujalo ma mangové telové maslo, musí voňať skvele!
    sledujem cez Google+ ako Ľúbezná Ľúbezná
    lubeznablog@gmail.com
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  29. GFC: Lenka Ďurčeková
    lenka.durcekova@gmail.com
    Zaujalo ma najmä bambucké maslo, ale aj ostatné masla, a tiež prírodny sprchový gél na vlasy a telo čerstvá oranžáda. :)

    OdpovědětVymazat
  30. Moc pěkná giveaway! :) Sleduji na FB jako Tess Šmajsová a přes GFC pod stejným jménem. E-mail je teria@hotmail.cz.
    A z těch stránek Hristina se mi moc líbí přírodní sprchový gel na vlasy a tělo čokoládové sušenky! Miluju cookies! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.