beautylifebyhana: Novinky za měsíc červenec

sobota 2. srpna 2014

Novinky za měsíc červenec

Hezký den,

dnešní článek bude velmi krátký, jen ukázkový. Bude se týkat, jak již z názvu vyplývá novinek, které jsem si pořídila za měsíc červenec. Sestava však není kompletní, jelikož jsem nakupovala i v Tetě, kde jsem si pořídila pár věcí od Nivey, na níž byla 50 % akce, z toho mám u sebe pouze opalovací krém. 


1. Sprej na opalování pure & sensitive OF 30
Tento sprej jsem si pořídila proto, že občas moje pokožka mívá alergii na sluníčko a tento opalovák snižuje riziko vzniku slunečních alergií. Je to klasický krém, ale aplikuje se pumpičkou s rozprašovačem. Aplikace mi vyhovuje, jelikož nejste tak opatlaní jako při aplikaci klasického krému. Krém voní jako opalovací krémy z lékárny např. Daylong. Pokožka po něm není příliš mastná, dobře se vstřebává. 

2. Alverde tělové máslo ovocný sen
V poslední době jsem si oblíbila tělová másla více než mléka, proto jsem sáhla po tomto z limitované edice. Zatím jsem ho neotevřela, takže nevím jak voní, ale dle etikety by mělo vonět po jahodách, malinách a borůvkách. Ovocné vůně v takovýchto přípravcích mám ráda, takže se už na něj těším. ;)

3. Alverde řasenka nothing but volume
Jsem na ni zvědavá, od této značky jsem zatím nic z dekorativní kosmetiky nezkoušela.

4. Maybelline korektor 02 Natural
Můj oblíbený korektor, který nesmí chybět v mé kosmetické výbavě. Recenzi na něj jsem psala nedávno, takže není potřeba nic dodávat. 


Kromě těchto novinek jsem si pořídila několik tělových mlék do sprchy a jeden noční pleťový krém od Nivey. A to je pro tento měsíc vše.. 


Co jste si pořídily v posledním měsíci vy?

3 komentáře:

  1. ten alverde musi byt super :)

    Inak pozyvam na DERMACOL giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/07/letna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. ja som si od tety z anglicka kazala pokupit carmex a nivea lip butter tak dufam že mi ich našla lebo mi ich ma doniest tak sa uvidi:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nivea lip butter si chci také pořídit! Držím palce, ať produkty doveze. ;)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.