beautylifebyhana: Balzámy na rty

středa 29. srpna 2012

Balzámy na rty

Hezké středeční odpoledne,

dnes pro Vás mám jen krátkou recenzi týkající se balzámů na rty, které aktuálně používám. Jak již víte, nemám ráda pocit suchých rtů, proto mám vždy při sobě nějaký ten balzámek. Na léto jsem se vybavila dvěma s ochranným faktorem a navíc jedním, který dodává rtům barvičku (hodně světloučká "rtěnka").  




1. Balzám Sundance SPF 20 (střední ochrana) 
Jelikož ochranu před slunečním zářením považuji za důležitou, kromě opalovacích přípravků na tělo, používám i balzámy na rty s ochranným faktorem. Balzám Sundance za normálních podmínek moc nehydratuje, jelikož má dost hustou konzistenci. Je však určen především na užívání v létě, kdy se teploty šplhají docela vysoko. V těchto podmínkách oceníte jeho konzistenci. Na rozdíl od ostatních balzámů, které se Vám za vyšší teploty roztají, tento získá optimální konzistenci, což považuji za jeho velké plus. Vůně je pro mě příjemná, dalo by se říct vanilková. Na rtech vydrží dlouhou dobu, rty jsou krásně hydratované. 


           
Seženete ho v DM drogeriích za krásných 30 Kč. 

Celkové hodnocení: (5/5) 


2. Astrid balzám na rty SUN s OF 10
Tento balzám je oproti předchozímu v normálních podmínkách dobře roztíratelný. Opravdu dobře se na rty nanáší (po rtech krásně klouže). Konzistence je klasická pro balzámy. Obsahuje avokádový a slunečnicový olej, které spolu s vitamínem E působí na rozpraskané a suché rty. Balzám nezanechává bílý povlak a dobře hydratuje. Na rtech vydrží kratší dobu, než Sun Dance. Je škoda, že se nevyrábí s větším ochranným faktorem. Vůně nemusí být každému příjemná. 


Cena balzámu je velmi příznivá, pohybuje se kolem 25 Kč. 

Celkové hodnocení:   (4/5) 


3. Astrid balzám na rty Pearl & Shine
Tato tyčinka dodává rtům perleťový lesk s narůžovělým nádechem. Obsahuje opět vitamín E, který napomáhá regeneraci rozpraskaných rtů. Dále obsahuje kakaové máslo, včelí vosk, lanolin a přírodní oleje vytvářející ochranou vrstvu, zanechávají rty hebké a vláčné. Upřímně si nedovedu představit, používat tento balzám na rozpraskané rty, jelikož rty tónuje a v prasklinkách či šupinkách suchých rtů se tak usazuje větší množství balzámu, což vůbec nevypadá hezky. Doporučuji používat jen v případě, že máte rty zcela v pořádku a to ještě jen ve slabé vrstvičce (viz foto), jinak balzám na rtech nevypadá moc hezky. Tento balzám používám převážně, když jsem doma nebo na noc. Rtům poskytne dobrou hydrataci. 



Balzám seženete téměř ve všech drogeriích za cca 30 Kč.


Celkové hodnocení:     (3/5) 




Jaký je Váš oblíbený balzám na rty? Máte s některým zmiňovaným zkušenosti?


7 komentářů:

  1. já mám teď balzám od ELFu za 39,-Kč a je úžasný :) Astrid balzámy moc nemusím :) Jo a nešlo by odstranit to potvrzování těch komentářů? Je to strašně otravné ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se, nebyl to úmysl, to tam mít. Nevšimla jsem si, že to mám zaškrtnuté. teď už by to mělo být ok.

      Vymazat
  2. Super blog, líbí se mi tvoje recenze, sleduju :)

    OdpovědětVymazat
  3. Oba dva od Astridu jsem měla. S tím žlutým jsem byla spokojená. Ještě mám regenrační a s jojobovým olejem s nějaký jiný s ochranným faktorem. Ale teď mám favorita od Yves Rocher. Ten je úplně super. No prostě mám v kabelce asi 5 různých balzámů....:D

    OdpovědětVymazat
  4. Ten Pearl&Shine mám. Spokojená jsem s ním byla možná tak první den. Ta barva se mi zdá spíš stříbrná a vydržím to tak 5 minut, protože ho na rtech strašně cítím. Asi to bude tím, že si ho tam dávám moc, ale já nevydržím si tam dát jenom minimální množství. Takže asi po měsíci jsem si řekla, že si půjdu koupit jinej. Teď mám labello classic care a jsem s ním spokojená:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.