beautylifebyhana: Zdobení nehtů: novinové nehty

sobota 4. srpna 2012

Zdobení nehtů: novinové nehty

Dnes trochu odbočíme od klasického recenzování kosmetiky. Rozhodla jsem se vyzkoušet metodu zdobení nehtů pomocí novin. Už delší dobu jsem chtěla tuto metodu zkusit a právě dnes nastala vhodná chvíle. Jsem u rodičů, tudíž tady nemám tu kosmetiku, na kterou jsem chtěla dělat recenzi (v týdnu se opět můžete těšit na nové recenze). Přesto jsem Vás nechtěla připravit o nový článek a tak jsem zvolila tento druh článku (doufám, že Vám změna nebude vadit). 

Na tuto techniku budete potřebovat: barevný lak, průhledný lak, alpu (nebo alkohol, líh), odlakovač, vatové tyčinky, misku, nůžky a samozřejmě noviny.




Není to nikterak náročné, takže pokud jste se zatím neodhodlaly tuto metodu vyzkoušet, nemějte strach, zvládne to opravdu každý. Navíc nepotřebujete nic speciálního, všechno určitě naleznete doma. 

1. Nejprve si nalakujeme nehty bezbarvým lakem, já jsem použila průhledný lak od značky S-he (zakoupíte v DM za 50 Kč). Průhledný lak používám vždy, když si lakuji nehty sytější barvou, aby nežloutly. 
2. Naneseme jakýkoliv barevný lak (je lepší použít světlejší lak, ne moc tmavé barvy - na něm by nebyl obtisk dobře vidět). Použila jsem opět lak od značky S-he žluté barvy. Tento lak hned po první vrstvě moc dobře nekryje, tudíž je třeba natřít dvě vrstvy, poté už je sytost laku dostačující. Počkáme až lak na nehtech dobře zaschne. 
3. Do mističky si nalijeme alpu (alkohol, líh) a namočíme do něj vystříhnutý kousek novin. 
4. Do mističky namočíme i nehet na cca 15 vteřin. 
5. Přiložíme  novinový ústřižek k nehtu a přidržujeme cca 30 vteřin. Díky působení lihu se novinová barva na nehet obtiskne a vytvoří požadovaný efekt. 
6. Nakonec je třeba po zaschnutí přetřít nehet bezbarvým lakem, aby došlo k fixaci a text se nesmazával. Je opravdu nutné počkat, až obtisk zaschne, jinak by se text rozmazával. 
7. Jelikož ústřižek je větší než nehet, obtiskne se text i na okolí nehtu. Použijeme proto vatovou tyčinku a odlakovačem barvu odstraníme. Jde bez problémů dolů. Používám bezacetonový odlakovač značky ebelin (koupíte také v DM za 30 Kč).

Stejným způsobem postupně ozdobíme všechny nehty.   

výsledek :-)



Zkoušely jste už tuto metodu? Líbí se Vám?

3 komentáře:

  1. tak toto je fakt zaujímavé. už som to niekde videla. A inak používam ten istý odlakovač :-)
    Pridávam sa k čitateľom - máš zaujímavý blog.
    Keď budeš mať čas navštív aj mňa :-)
    http://stylzeny.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu. Jsem ráda, že se Ti tu líbí. :)

      Vymazat
  2. zrovna jsem si udělala novinové zdobení, velmi jednoduché ale efektní :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.