beautylifebyhana: Souboj odličovačů očí

úterý 21. srpna 2012

Souboj odličovačů očí

Pěkné úterní odpoledne,

dnes jsem si pro Vás připravila srovnání dvou odličovačů očních partií. Bude řeč o odličovači od privátní značky DM Balea a od Nivei


Odličovače očních partií nepoužívám od samého začátku, kdy jsem se začala líčit, a tedy i odličovat. Dříve jsem používala běžnou pleťovou vodu. Časem mi však připadalo, že pleťová voda nedostatečně odličuje oči, některá navíc štípe v očích, a proto jsem se rozhodla zakoupit si odličovací přípravek přímo určený pro oči. Pro začátek jsem se rozhodla vyzkoušet levnější variantu, a to značku Balea. Nicméně asi před dvěma měsíci byl v drogerii Teta v nabídce spolu s pleťovým krémem Nivea, jejich odličovač očí za výhodnou cenu 100 Kč, tudíž jsem neváhala a zkusila jak krém, tak zdarma i odličovač. A který produkt vyšel ze souboje jako vítěz? 

Poznámka: Odličuji se tím způsobem, že nejprve používám i na oči pleťové mléko, které zvládne docela dost odlíčit. Poté na dočištění odličovač očí, a to tak, že příložím k oku navlhčený tamponek a chvíli přidržím na oku, aby se líčení pustilo.



Balea odličovač očí 


Jelikož jsem ze začátku neměla s čím srovnávat, připadal mi tento odličovací přípravek super. Neštípe v očích, ani jinak oči nedráždí. Jelikož neobsahuje olej (jako dvoufázové odličovače), nemastí. Co se týče odlíčení: řasenku i stíny zvládne odlíčit dobře (používám běžné líčidla, ne voděodolné), ale musí se více přitlačit, aby líčidla pustila.  Pro nenáročné tento odličovač s klidem doporučuji. Odličovač není špatný, ale pro snadnější odlíčení bych příště sáhla po jiném. Kvalita dle mého odpovídá nízké ceně 40 Kč za 100 ml. Zakoupíte klasicky v drogeriích DM. 

celkové hodnocení:       (3/5) 




Nivea extra jemný odličovač očních partií 


Tento odličovač je o stupínek lepší než předchozí a to z jediného důvodu - odličování jde jednodušeji. Nicméně to pořád není úplně ono. Čekala jsem od Nivei trochu více. Na klasické odlíčení bez použití mléka nestačí. S použitím mléka odlíčí bez problémů. Opět nezanechává mastný film, ani nikterak nedráždí oči. Hydratuje oční okolí. Vůně je příjemná, klasická "niveácká". Cena se pohybuje kolem 120 Kč za 125 ml. 

celkové hodnocení:        (4/5) 



Vítězem se stává o jeden bodík Nivea, nicméně až spotřebuji tyto (což hned tak nebude - ubývají pomalu), tak se porozhlédnu po nějakém dalším. Třeba narazím na nějaký lepší, třeba také ne a vrátím se k vítězi. :-)


Používáte k odlíčení očí speciální přípravky? 

2 komentáře:

  1. Já měla oba a ta Nivea mi moc nevyhovovala. To lepší byla ta Balea, ale teď už jedině Bioderma Sensibio :)

    OdpovědětVymazat
  2. Od Baley jedině ten dvoufázový (a to jen když nemám peníze na nějaký "lepší"), já s tímto Nivea jsem spokojená - jde mi s ním odlíčit i "silné" líčení očí (stíny, linka, kvalitní řasenka). Oči pleťovým mlékem vůbec nedráždím...

    PS: Balea je druhá jakost Nivey, takže by bylo docela i divné, kdyby tyto dva výrobky byli hooodně rozdílné :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.