beautylifebyhana: Happy Time od Nivei

středa 8. srpna 2012

Happy Time od Nivei

Hezké odpoledne,

dnes Vám představím opět jednoho ze svých oblíbenců. Tentokrát nebude z řady dekorativní kosmetiky, ale z té tělové. Jedná se o osvěžující tělové mléko Happy Time od značky Nivea, které je určené pro normální až suchou pokožku. Mléko je obohaceno o výtažky z bambusu a mléčnými proteiny. 





Ptáte se proč zrovna toto mléko patří k mým "vyvoleným"? Poskytne snad všechno, co od mléka očekávám. Používám ho večer po sprše nebo po koupeli a jsem s ním opravdu spokojená. Za prvé tohle mléko krásně hydratuje pokožku, což je jedna z nejdůležitějších vlastností, pro kterou si mléka kupuji, a kterou od mlék očekávám. Za druhé se lehce roztírá a vstřebávání je také v pořádku. Hustota je pro tělová mléka dle mého odpovídající. Dalším pozitivem je pro mě příjemná vůně - taková citrusově-mléčná. Někomu možná vyhovovat nebude, ale já si nemohu stěžovat. Na pokožce se lehký nádech vůně uchová po dlouhou dobu. A v neposlední řadě oceňuji praktický obal s pumpičkou :-). 


Mléko se prodává buď v balení po 200 ml nebo po 400 ml, které je s pumpičkou. Velké balení stojí kolem 150 Kč (bývá často i zlevněné) a seženete ho skoro v každé drogerii. 


Ode mně si toto mléko zaslouží pět srdíček z pěti.


 celkové hodnocení:        (5/5)  


Máte zkušenosti s mléky od Nivei nebo konkrétně s tímto?


2 komentáře:

  1. mám ráda sprcháč z této řady. krásně voní. Mám ten pocit, že na tato mléka Nivea je sleva v aktuální knížečce DM, takže po něm možná sáhnu:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš pravdu, teď jsem se koukala na internetu do knížek a jsou tam teď mléka Nivea v 50 bodové knížce. Já mám doma tu za 150 bodů, tak jsem to ani nevěděla...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.