beautylifebyhana: Garnier Pure 3 v 1

pondělí 13. srpna 2012

Garnier Pure 3 v 1

Pěkné odpoledne,

dnes jsem tu opět s recenzí. Ta dnešní bude o čistícím gelu, peelingu a masce v jednom balení. Představím vám Garnier Pure 3 v 1. Tento produkt mi už nějaký ten pátek leží na poličce v koupelně celkem bez povšimnutí. Používala jsem ho víceméně jen příležitostně. Většinou jako čistící gel, když jsem měla potřebu většího vyčištění pleti. Nicméně jsem se rozhodla ho pro Vás vyzkoušet ve všech jeho podobách. A jak to dopadlo? Čtěte dál...



Konzistence je hustší spíše krémová připomínající jíl. Přípravek má čistě bílou barvu s drobnými modrými zrníčky.


Garnier Pure je vyvinut pro smíšenou až mastnou pleť, jenž je náchylná k tvorbě nedokonalostí, lesku a rozšířených pórů. 

Co výrobek slibuje? 
1. Jako čistící gel redukuje tvorbu mazu a intenzivně čistí a odstraňuje nedokonalosti
2. Peeling s pemzou odstraní odumřelé buňky a uvolní póry. 
3. Maska s kaolinem zmatní

Jaké jsou mé zkušenosti?

1. Čistící gel  
V této podobě jsem výrobek používala nejčastěji. Výrobce doporučuje čištění pleti gelem každý den, což mi přijde moc často. Gel totiž není tak úplně gel a obsahuje čistící zrníčka, které dost dřou pleť. Tudíž při každodenním čištění byste si zbytečně odíraly horní vrstvu pokožky, což není dobré. Doporučuji používat zhruba 2 krát týdně. Aplikuje se na navlhčený obličej. Ve spojení s vodou vytvoří gel pěnu. Obsažená zrníčka příjemně čistí pokožku. Smývání je trošku obtížnější než u klasického gelu, ale není to žádná katastrofa. Po vyčištění je pleť suchá. U mně, jelikož mám citlivou pleť, je mírně napjatá, proto používám po čištění krém. Pro mastnou pleť toto čištění určitě doporučuji. Gel krásně zbaví pokožku mastnoty. 

2. Peeling
S touto variantou jsem nebyla spokojená. Peeling se krouživými pohyby vmasírovává na čelo, nos a bradu, a to na suchou pokožku. Je doporučeno denní používání, což je opět přehnané (doporučovala bych max. 1 krát týdně). Mně však tato aplikace vůbec nevyhovuje, jelikož na sucho je pokožka strašně drhnuta, což pro mou citlivou pokožku není zrovna to pravé. Po smytí byla pokožka podrážděná, mírně červená a pálila. Pro citlivky rozhodně nedoporučuji. Pokožka byla opět suchá, nelesknoucí se, tudíž plus pro mastnou pleť. Póry jsou roztažené, ale černé tečky neodstraňuje. Možná při dlouhodobém používání, ale po nepříjemné zkušenosti jsem peeling neopakovala. 

3. Maska
Výrobce doporučuje 2-3 krát týdně, já bych doporučovala opět tak 1 krát týdně. Pro ty, které mají rády voňavé masky, nebude zrovna tato vhodná. Vůně není nic moc. Maska po cca 3 minutách zasychá a klasicky jako většina masek stahuje pokožku. Po smytí je pokožka hodně vysušená a pociťovala jsem stahování. Mám smíšenou pokožku, tudíž tváře jsou hodně vysušené, ale i T-zóna, kterou mám mastnější je dost vysušená. Proto je dobré si obličej nakrémovat.

Tento přípravek bych doporučovala spíše pro ty, které mají mastnou pokožku, jelikož hodně vysušuje. Ale i u mastné pleti nesmíme zapomínat na hydrataci pokožky, proto je také dobré použít vhodný krém.  

Cena za 150 ml se pohybuje kolem 120 Kč. 

Toto balení spotřebuji, ale nové už si kupovat nebudu. Moc mě Garnier Pure 3 v 1 neoslovil. Porozhlédnu se po jiném čistícím gelu. Raději si koupím zvlášť čistící gel a zvlášť masku. 

Celkové hodnocení:     (2/5) 



Používáte nějaké výrobky na hlubší čištění pleti?

4 komentáře:

  1. Ja jsem si nedávno koupila Mask of magnaminty z Lush a je to malý zázrak :)

    http://therealbluefairy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak nebuď taková citlivka :D nic nevydržíš...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každému vyhovuje něco jiného, ale já mám jemnou pokožku a tento výrobek mi prostě nesedl!

      Vymazat
  3. Ja mám tiež jemnú pleť s čiernymi bodkami a pomohlo mi to výborne pleť mám po použití úplne odlahcenu a čistú..
    Nemám od vtedy ako ho používam ani akné. Podľa mňa super. Ale všetko záleží od pokožky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.