beautylifebyhana: Nivea invisible for black & white

pátek 10. srpna 2012

Nivea invisible for black & white

Pěkný pátek všem,

poslední tři recenze byly o mých favoritech. Dneska tomu bude právě naopak. Recenze bude opět na výrobek značky Nivea, konkrétně na kuličkový antiperspirant invisible for black & white . Na rozdíl od tělového mléka se tento výrobek vůbec nepovedl. Už dříve byla v DM slevové knížce sleva na deodoranty a antiperspiranty této značky, jelikož mi právě docházel antiperspirant, tak jsem si řekla, že zkusím něco jiného. Ale nebyla to zrovna dobrá volba. Nevím proč, ale koupila jsem si rovnou dva - jeden v kuličce a druhý tuhý (kuličku jsem nikdy moc nepoužívala - nevyhovuje mi aplikace, ale asi mě zlákal obal). 



Antiperspirantů či deodorantů jsem už vyzkoušela mnoho a některé z nich dělaly na oblečení bílé skvrny, z nichž některé vůbec nešly vyprat, takže jsem si zničila pár kousků oblečení :-(. Proto jsem raději zvolila řadu, která nezanechává bílé stopy na oblečení, navíc tento slibuje i předcházení vzniku žlutých skvrn na bílém oblečení. 



Nejprve jsem začala zkoušet ten kuličkový, o kterém také bude dnešní recenze. Tuhý zatím odzkoušený nemám, ale obávám se, že to nebude o nic lepší. Uvidíme, až budu mít pořádně vyzkoušeno, přidám recenzi i na ten tuhý. 


Výrobce slibuje: 



  • nezanechává bílé stopy na černém oblečení
  • přechází vzniku žlutých skvrn na bílém oblečení
  • 48 hodinová intenzivní ochrana proti pocení 

Je pravda, že tento antiperspirant nezanechává na černém oblečení bílé skvrny. Bílé oblečení tak moc nenosím, takže zda předchází žlutým skvrnám nemůžu posoudit. Máte někdo zkušenosti? Vůně je příjemná - taková jemně květinová, čerstvě vypraného prádla. Zatím to vypadá nadějně, ale všechny tyto pozitiva zhatí především výdrž. Slibovaných 48 hodin ani náhodou nevydrží. Tomu jsem ani nevěřila, ale alespoň 12 hodin by vydržet mohl. ALE! Tato příjemná vůně vydrží v podpaží snad jen hodinu. Potom se divně "rozloží" a smrdí. Při fyzické zátěži je výdrž ještě kratší. Další nevýhodou je aplikace. Mírně lepí a musí se dlouho čekat než zaschne, ale to je asi u každého kuličkového deodorantu (proto jsem je nikdy neměla v lásce). 

Kuličkový antiperspirant Vám k vyzkoušení nedoporučuji. Už si ho znovu rozhodně nekoupím. 
Cena se pohybuje kolem 70 Kč. 


celkové hodnocení:      (0/5)     



Můžete někdo doporučit antiperspirant, který opravdu vydrží?

6 komentářů:

  1. Já opravdu Rexonu, tu novou Linen dry, myslím .. je taková modrohnědá...ráno jsem se jí nastříkala, asi v osm. A doteď mi příjemně voní podpaždí a k tomu jsem prolítala skoro celou Plzeň :) Jinak, pokud bys jí chtěla vyzkoušet, tak v Rossmannu mají její miniaturu za 30,-Kč do kabelky ;-) Já už nebudu používat jiný antiperspirant

    OdpovědětVymazat
  2. Já tyhle kuličky ani tuhé antiperspiranty nemám vůbec ráda, nejlepší je podle mého názoru klasický spray... teď mám momentálně Adidas Action 3 Control a ten je bezvadný, dlouho vydrží vonět a hlavně nedělá na oblečení bílé stopy! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem také dříve používala. Asi se zpátky vrátím k antiperspirantům ve spreji, jelikož zkušenosti s kuličkou nebo tuhým nic moc..

      Vymazat
  3. já jsem tuto kuličku používala, je pravda, že dlouho zasychá, vůně mi ale vydrží docela dlouho, zápach jsem nezaznamenala nikdy. Jako není to žádná bomba,na cvičení jsem si ji nebrala, ale na běžné ne příliš horký den mi stačila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý jsme jiný, neříkám, že každému nesedne, ale mě absolutně nefungovala. Proto je také taková široká škála kosmetiky. Uvidíme, jak to bude s tím tuhým..

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.