beautylifebyhana: New in - srpen

sobota 1. září 2012

New in - srpen

Hezký den všem,

jelikož nám už uplynul měsíc srpen, je čas na "new in". V anketě jste si odhlasovali, že máte rádi tento druh článku, a že ho uvítáte na mém blogu, tak ho tu pro Vás mám. :-) V srpnu jsem si pořídila především tělovou kosmetiku, i když pár kousků té dekorativní také přibylo. Všechnu kosmetiku zatím odzkoušenou nemám, tudíž nebyla recenzovaná (k zrecenzované přidávám odkaz). Každý měsíc Vám ukážu, co jsem si v daném měsíci pořídila a vy tak budete mít přehled o tom, na jaké recenze se můžete těšit. 

Na začátku měsíce srpna jsem si na aukru vydražila balíček za krásných 146 Kč. Měla jsem opravdu radost. Spousta kosmetiky "za pár kaček". Co všechno balíček obsahoval?


1. Timotei kondicionér pro suché a poškozené vlasy
2. Yves Rocher hloubkově čistící gel s bio aloe vera a kyselinou salicylovou - recenze ZDE
3. Yves Rocher čistící pleťová voda s bio aloe vera a kyselinou salicylovou
4. anti-perspirant Fa  Nutri Skin - recenze ZDE
5. Avon hydratační sprej s aloe a makadamovým olejem pro všechny typy vlasů
6. Balea odličovač očí - recenzi naleznete ZDE
+ pár vzorečků a kosmetická taštička



Navštívila jsem také Rosmann, kde jsem uskutečnila malinký nákup a samozřejmě neodolala výprodeji značky essence a pořídila si alespoň stíny.


7. pleťová voda pro smíšenou pleť Synergen (privátní značka Rosmannu)
8. oční stíny colour & shine - odstín 12 milky way 
9. Astrid balzám na rty Pearl & Shine - recenzi naleznete ZDE


Po této zdobící sadě jsem pokukovala již dlouho a konečně už je moje. :-) Mám za sebou první odzkoušení a musím říct, že razítkování jde skvěle (můžete se těšit na samotný článek i s ukázkami).


10. essence nail art stampy set 
11. lak na nehty určený pro razítkovací metodu v odstínu silver


A to je za tento měsíc všechno. :-) 


PS: Odjíždím na dovolenou, proto tu teď nebudou přibývat cca týden nové příspěvky, doufám, že i tak na mě nezanevřete a budu se na Vás těšit s novými příspěvky opět za týden. Mějte se krásně

Hanďa

2 komentáře:

  1. Ty stíny od Essence mám taky :) Ale musím říct,že mě trošku dráždí v očích, Tebe ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám se, že jsem ještě stíny neměla ani možnost vyzkoušet. Udělám pak na ně recenzi.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.