beautylifebyhana: The Max Volume Flash Mascara

čtvrtek 16. srpna 2012

The Max Volume Flash Mascara

Pěkné odpoledne všem,

dnes se pustím do hodnocení řasenky od Rimmel London The Max Volume Flash. Jedná se zatím o poslední variantu řady Volume Flash od Rimmel London. Řasenka slibuje, jak již z názvu vyplývá, maximální objem řas, a to až čtrnáctinásobné zvětšení objemu řas, navíc bez jediného žmolku. Super velký kartáček má zaručit perfektní zhuštění řas a precizní nalíčení každé řasy. Kartáček je vyroben z flexibilních vláken. Dutá vlákna zajišťují nanesení řasenky po celé délce řas od kořínků ke konečkům. Volume Flash obsahuje kolagen a kreatin, který s každým použitím zhušťuje a posiluje řasy. 




detail kartáčku

Jaké jsou mé zkušenosti? Hned na začátek Vám řeknu, že s touto řasenkou nejsem vůbec spokojená. Jak jsem si myslela, že mi vyhovují klasické kartáčky, nejlépe jednoduchého tvaru, tak jsem se u této řasenky šeredně spletla (poslední dobou zjišťuji, že mi více vyhovují spíše ty s umělými štětinkami, než klasické kartáčky z vláken). S tímto kartáčkem se mi špatně pracuje. Řasenka se na řasy nerovnoměrně nanáší a vytváří takové jakoby úlomky (nedá se říct žmolky), kousek řas je prvním tahem natřen, zbytek nikoliv. Řasy špatně pročesává a slepuje. Jejím hlavním úkolem by mělo být zvětšení objemu řas, toho však s touto řasenkou nedocílíte. V jedné vrstvě není zvětšení objemu řas skoro žádné, v další vrstvě se už řasy nepříjemně slepují. Co mě však nejvíce na této řasence zklamalo, je, že nevydrží celý den. U většiny řasenek, co jsem doposud vyzkoušela, nebyl problém s výdrží, tato však během dne opadává. Vytvoří Vám pod očima "saze", což zrovna na kráse nepřidá. 


jedna vrstva 

Běžná cena za 8 ml se pohybuje kolem 200 Kč. Často však bývá ve slevě (např. momentálně se nachází ve 150-ti bodové DM knížce, kde stojí 99 Kč), přesto Vám tuto řasenku nedoporučuji ke koupi. Pro mě je to propadák mezi řasenkami. 



celkové hodnocení:       (0/5)  



Máte s touto řasenkou nějaké zkušenosti?

3 komentáře:

  1. Tak ta teda zklamala, čekala bych od ní daleko lepší výsledek...

    OdpovědětVymazat
  2. Já ji měla taky a naopak jsem s ní byla celkem spokojená. Nic zvláštního, ale šlo to. Takovej průměr, naštěstí se mi moc nedrolila, takže uf :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem asi měla špatné balení, nebo nevím, jak to že mě se tak drolila.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.