beautylifebyhana: Spotřebováno červenec 2017

úterý 1. srpna 2017

Spotřebováno červenec 2017

Krásný den,

máme tady spotřebováno za první polovinu prázdnin. Produktů není tolik, jelikož jsem čtrnáct dní byla na dovolené, kde jsem téměř nic nespotřebovávala (vyjma opalovacích přípravků, jinak jsem s sebou měla zejména vzorečky). Spousta produktů opalovací péče ještě není dopotřebovaná a doufám, že je ještě letos stihnu spotřebovat a objeví se v dalším spotřebovánu. Konec řečí a jdeme rovnou na to. 


Ladival transparentní sprej SPF 30 (recenze)
Tento sprej používal zejména přítel, který nemá rád mastné opalováky. Tento byl transparentní, což mu vyhovovalo. Byl však hodně, ale opravdu hodně cítit alkoholem. Navíc obsahuje bohužel také látku Ethylhexyl Methoxycinnamate, proto by si ho přítel už znovu nekoupil. O poznání více mu vyhovuje Nivea transparentní sprej. 

Nivea deodorant pure and natural 
Deodorant bez aluminiových solí byl fajn. Používala jsem ho na přestříknutí během dne. Měl příjemnou květinovou vůni. Klidně bych po něm sáhla znovu. 

Balea sprchový gel se solí z mrtvého moře a citronovou trávou 
Gel byl příjemně parfemovaný po citronové trávě, vůně mi nepřišla ani příliš chemická. Samotný gel byl tak akorát hustý, dobře pěnil, nevysušoval. Fajn sprcháč na léto za pár korun. 

Dermacol tělový peeling hrozny s limetkou 
Dokonalý peeling s dokonalou vůní. Cukrové peelingy od Dermacolu mám moc ráda. Jsou opravdu hrubé, vydrhnou, nevysušují a zároveň krásně voní. Budu si je kupovat stále dokola. Parfemací mají hodně, takže si vybere každý. Konkrétně tuto parfemaci můžu rozhodně doporučit. V zásobě mám další asi dva v jiných vůních. 

Swiss panthenol gel
Panthenol je vždy záchranou pro pokožku po intenzivním slunění. Gel zklidnil pokožku, ale bohužel trochu lepil, a proto bych si už tento gel znovu nekoupila. 

Essence bezacetonový odlakovač na nehty 
Nebyl vyloženě špatný, ale na Dermacol bohužel nemá. Měl by vonět po ovoci, to je cítit spíše v pozadí, jinak smrdí jako každý jiný odlakovač. Nehty odlakoval vcelku dobře, trochu vysušoval okolí nehtů. Znovu bych už po něm nesáhla a budu se opět vracet k mému oblíbenému Dermacolu. 

Garnier maska Aqua Bomb
První plátýnková maska, která mi na obličeji jakž takž seděla. Na pleti byla příjemná, nikde nic nestékalo... Více ale ve srovnávacím článku hydratačních masek. Počkejte si na něj. 

Yves Rocher micelární voda (recenze)
Miniaturku mé oblíbené micelární vody od YR jsem měla s sebou na dovolené. S touto micelárkou jsem moc spokojená. Pleť i oči odlíčí, neštípe ani nepálí. Nemám ji co vytknout a další balení mám v zásobě. Pokud nevíte jakou micelární vodu vyzkoušet, zkuste tuto. 

Ryor dvoufázová odličovací emulze (recenze)
Emulze po protřepání zůstává delší dobu promíchaná. Je docela dost mastná, což by nemuselo vyhovovat každému. Občas se mi stalo, že mě trochu štípala v očích. Make-up hezky a rychle rozpustila. Pokud Vám nevadí mastnější odličovače, tak ji zkuste. 


Vyzkoušeli jste některý z výše jmenovaných produktů?

8 komentářů:

  1. Já ty plátýnkové masky od Garnier moc v lásce nemám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zatím měla jen tuto modrou a celkem mi vyhovuje.

      Vymazat
  2. Maska je super na relax, ale účinky nějaké převratné jsem nezpozorovala.

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzkoušela jsem odlakovač, masku Garnier a micelárku YR, v podstatě jsem byla se vším spokojená, ale plné balení micelárky bych si asi nekoupila.
    Kriss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už mám třetí balení micelárky, moc mi vyhovuje.

      Vymazat
  4. tak to teda dosť spotrebovaného! :).
    neskúšala som ešte nič, ale premýšľala som nad Ryorn a Yves Roscher, takže sa do toho pustím! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.