beautylifebyhana: Moje aktuální vlasová péče: Aussie

pátek 28. července 2017

Moje aktuální vlasová péče: Aussie

V dnešním článku se podíváme pod víčko šamponu a kondicionéru od značky Aussie. Už delší dobu používám tuto dvojku z řady Miracle Moist, která je určena pro suché a poškozené vlasy. Běžně moje vlasy suché nejsou, jsou spíše normální až mastící se, ale přes léto jsou poměrně suché a neustálým nošením drdolů a culíků i poškozené. Proto jsem do své vlasové rutiny zařadila tuto řadu. Ještě na úvod bych ráda řekla, že šampony střídám a nemyji si vlasy celý měsíc stejným šamponem, ale párkrát vystřídám nějaký jiný, aby si vlasy na jeden šampon nezvykly. 



O obou výrobcích můžu říct, že jsou příjemně žvýkačkově parfemované. Tato parfemace je s touto značkou spojená a mě moc vyhovuje. Tato řada je obohacena o australský makadamiový olej. Jako první si představíme šampon. Šampon je tekutější konzistence, ale ne zase tak řídký, že by Vám z dlaně utekl dříve, než byste ho stačily dát na vlasy. Po nanesení na vlasy velmi dobře pění a stačí ho tak použít malé množství. Vlasy jsou po umytí krásně čisté, hebké a nemají tendenci elektrizovat. Jsou však trošku zplihlejší. Prodloužit dobu mezi dvěma umytími se mu nepodařilo. 



Kondicionér je oproti šamponu hodně hustý. Doporučuji cca od poloviny skladovat dnem vzhůru, jinak jde kondicionér těžko vydolovat z lahvičky. Oceňuji, že objem je menší než u šamponu. Nevím, jak Vám, ale mě vždy kondicionér zbyde. Díky hutné konzistenci se na vlasy dobře nanáší. Zejména pokud máte delší vlasy, oceníte, že se díky němu snadno rozčesávají. Vlasy jsou na dotyk hladké a na první pohled lesklejší



Pokud bych měla recenzi shrnout, tak jsem s výrobky spokojená, vzhledem k tomu, že jsou určené pro suché vlasy, které já primárně nemám, tak šamponu nemůžu zazlívat, že neprodloužil dobu mezi dvěma umytími. Produkty krásně voní a vlasy jsou po použití krásně hladké a lesklejší. Rozhodně vypadají zdravěji. 

Zkoušely jste produkty značky Aussie?

2 komentáře:

  1. Výrobky od této značky jsem ještě nezkoušela, ale hodně mě zaujala žvýkačková vůně, tu mám u kosmetiky moc ráda. Jinak tato dvojice by nebyla na můj typ vlasů. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na můj typ vlasů také primárně není, ale teď přes léto mi vcelku vyhovuje.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.