beautylifebyhana: Nákupy a novinky červenec 2017

pondělí 7. srpna 2017

Nákupy a novinky červenec 2017

Novinek za červenec je více než jsem čekala a to hlavně proto, že se mi podařilo vyhrát dvě giveaway nadupané kosmetikou. Nebudu slibovat, že příští měsíc si nic nepořídím, jelikož tu máme teprve začátek srpna a já tu už mám zase několik produktů. Jsem hrozná, já vím. :D


Na začátku července jsem vyhrála dva balíčky, a to u Klárky (House of Skodulka) a u Sťáni (Na vlastní kůži). Oba balíčky byly plné kosmetiky a jelikož ne vše využiji, vytřídila jsem pár produktů a přidám Vám je do plánované giveaway. Bude už brzy, tak se těšte. ;)


Garnier Pure Active antiperspirant 

Le Petit Olivier přírodní mýdlo s vůní růže 
Vůni růži v kosmetice miluji, mýdlo poputuje do šatníku. ;)

Dermacol fixační transparentní pudr (recenze)
Můj oblíbený fixační pudr, o kterém jsem Vám už psala recenzi. Jsem ráda, že mám další balení do zásoby. 

Castelbel Porto krém na ruce fík a hruška 
Zatím jsem jen jednou zkoušela, krém se rychle vstřebává a není příliš mastný.  

Catrice lak na nehty 02 Bloody Mary To Go 
Krásná červená, která na nehtech vypadá luxusně. Lakovala jsem ho zatím jednou a na nehtech mi vydržel bez nadlaku cca 3-4 dny, pak už byly ošoupané špičky.

Catrice Made To Stay highlighter pen
Odstín je hodně do stříbrné barvy. 

Catrice High Glow 010 Light Infusion 
Krásný rozjasňovač, který je poměrně hodně stříbrný, ale na tvářích vypadá hezky. 

Loreal Nude Magique CC krém
Jsem zvědavá jaký bude v porovnání s Lirene. Stejně jako Lirene obsahuje silikony. Na pleť jsem ho zatím nezkoušela. 

Loreal matná rtěnka odstín 347 Haute Rouge
Klasická červená v matném provedení, na červené rtěnky moc nejsem, ale řekla jsem si, že se odhodlám a vyzkouším ji. 

Catrice paletka The Precious Copper 010 Metallux
Paletka obsahuje neutrální, nositelné odstíny. Stíny hezky pigmentované. Zatím nemám vyzkoušeno jak dlouho vydrží na oku.
  

Balíček od Stáni obsahoval:

Essence paletka se třemi očními stíny a jedním pudrem na rty 

Catrice Deluxe Glow Highlighter 
Paletka obsahuje tři odstíny rozjasňovačů. Zatím jsem do ní nesahala. 

Dermacol neonky 
Láčky mám v odstínu 14 Neon Kiss a 21 Neon Rio. 

Maybelline Master strobing liquid 
Tekutý rozjasňovač, který je hodně pigmentovaný a musí se s ním velmi opatrně a hlavně rychle. Po zaschnutí už ho nelze více rozetřít. Podrobím ho důkladnému testování a dám Vám vědět. 

Maybelline matná rtěnka v odstínu 882 Fiery Fuchsia 
Krásný růžovo-fialový odstín. Rtěnka nebude pro každého, jelikož je to opravdu výrazný odstín. 

Dermacol make-up Cover
Legendární vysocekrycí make-up. Jsem ráda, že se ke mě dostal, protože jsem ho zatím nezkoušela. 

Garnier šampon a kondicionér pro slabé a lámající se vlasy
Produkty jsem zatím nezkoušela, ale krásně voní po jablkách. Oba výrobky jsou bez parabenů. 

B.U. Absolute Me 
Parfemované deodoranty v létě používám moc ráda. Parfemace je slaďoučká. 

Batiste suchý šampon verze naugthy
Suchý šampon a zejména ten od Batiste se u mě nikdy neztratí. 


Nemohla mi uniknout akce na Lekarna.cz, kdy k nákupu výrobku z dětské řady jste dostali parfém. K nákupu sprchového gelu byl zdarma arnikový sprchový gel. 

Weleda parfém růže 
Intenzivní parfém, který ocením hlavně na podzim. Vůně je silná a trochu těžší, takže spíše na chladnější období. 

Weleda osvěžující citrusový sprchový krém (recenze)
Nejlepší sprcháč na léto. Vůně je naprosto skvělá, krém nevysušuje a není potřeba pokožku po sprchování promazávat. Je sice dražší, ale stojí za to. 

Weleda arnikový sprchový gel 
Ideální po sportovním výkonu. Mě tato parfemace není moc příjemná, proto ho používá přítel, kterému vyhovuje. 

Catrice lak na nehty v odstínu 29 Donut Worry Be Happy!
Nádherná pink barvička. Na nehtech vytvoří krásný efekt. Když jsem ho měla na nehtech dostala jsem několik komplimentů. Výdrž bez nadlaku cca 3 dny. 
   

V červenci jsem navázala novou spolupráci s eshopem CBD-produkty.cz. Poslali mi celou kolekci konopných balzámů, a jelikož sama vše nespotřebuji, dala jsem Vám nějaký i do soutěže. 


Posledním přírůstkem jsou nové koncentrované sprchové gely od Yves Rocher. Využila jsem nabídky v časopise Žena a život a pořídila si dva a třetí mi koupila mamka, takže mám celou kolekci. Jsem zvědavá jaké budou. 

Utráceli jste v červenci za kosmetiku? Co nového jste si koupili? 

4 komentáře:

  1. Pěkná hromádka novinek, hlavně tedy obě výhry a gratuluji k nové spolupráci :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji k super výhrám :) Jinak moc pěkné nákupy a plno zajímavých věcí. Já zrovna dnes nechala pár stovek v DM a udělala jsem si radost tělovým sprejem od Viktorky.

    Noc na Pradědu pod hvězdami

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Spreje od Viktorky jsem zatím nezkoušela, ale mám v plánu si nějaký pořídit.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.