beautylifebyhana: Gelové laky Catrice ICONails

pondělí 21. srpna 2017

Gelové laky Catrice ICONails

Krásné pondělní odpoledne,

není to tak dávno, co značka Catrice přišla na trh s novými gelovými laky ICONails. Laky mají v nepřeberném množství odstínů. Já si z široké škály vybrala růžový odstín 29 Donut Worry Be Happy! a v soutěži se mi podařilo vyhrát červený odstín 02 Bloody Mary To Go. Nejen, že odstíny vypadají hezky, ale navíc mají i vtipné názvy. Oba odstíny vypadají na nehtech krásně, pojďte se se mnou podívat. 


Laky by měly na nehtech vydržet bez top coatu 7 dní a s top coatem až 10 dní. Na mých nehtech vydrží bez top coatu cca 4-5 dní, což je super. Laky mají moc hezké jednoduché obaly s velkým hranatým víčkem. Výhodou balení je, že se dá vršek sundat a lakujete pouze s malým víčkem. To má na sobě ještě vroubky, takže se hezky drží v ruce a neklouže. Lak má širší plochý štěteček, díky němuž lak nanesete téměř jedním tahem. Nanáším vždy dvě vrstvy laku, ale hezky kryje už v jedné vrstvě. Osvědčilo se mi nejen u těchto laků, nanášet dvě vrstvy, protože pak lak déle vydrží bez ošoupání špiček. Balení je obří, obsahuje 10,5 ml laku. Nemám ráda laky, které pomalu schnou, nebaví mě čekat dlouhé minuty a ničeho se nesmět dotknout. Tyto laky rychle schnou a vytváří na nehtech krásný gelový efekt. Když jsem měla nalakované nehty těmito laky, tak jsem dostala hned několik komplimentů, a dokonce se mě ptali, zda nemám gelovky.  



Odstín 02 Bloody Mary To Go 
Krásná rudá s kapičkou oranžové a fialové. Červené nehty moc často nenosím, protože mi přijdou moc výrazné, ale tento se mi líbí a už jsem ho měla na nehtech více než jednou.



Odstín 29 Donut Worry Be Happy!
Růžovoučký odstín (trochu barbie pink), který se hodí pro každou příležitost. Na nehtech vypadá naprosto dokonale. Tento odstín je můj favorit a už jsem ho měla na nehtech několikrát. Často ho lakuji během pracovního týdne. 



Z laků jsem nadšená. Oba odstíny jsou slušivé. Doporučuji Vám se po některém odstínu podívat, protože laky jsou opravdu kvalitní. Lahvičku seženete v drogeriích DM za 79,90 Kč. 


Zkoušely jste nové laky od Catrice?

8 komentářů:

  1. Laky vypadají úžasně :) jsem úchyl na červené nehty :D až budu v drogerii, mrknu po nich.

    Me&Sea

    OdpovědětVymazat
  2. Konkrétně tyhle jsem nezkoušela, ale růžový je krásný :3

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  3. Odstíny jsou to opravdu moc hezké :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Tyto jejich nové laky se mi zamlouvají. :) Oba odstíny vypadají skvěle.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.