beautylifebyhana: Novinky v drogeriích VI

pátek 25. srpna 2017

Novinky v drogeriích VI

Krásný večer, 

články o novinkách z drogerií patří k těm nejoblíbenějším u Vás, proto jsem Vám opět vyfotila pár novinek, které se v poslední době v drogeriích objevily. Dnes to bude konkrétně z drogerie DM


První zastávka byla u stojanu Rimmel, kde najdete novinkový pudr Insta Fix and Matte a konturovací paletku. 


U stojanu Maybelline najdete legendární korektor, který dlouhou dobu nebyl v ČR dostupný - Instant Anti-Age. Nové jsou také tekuté rozjasňovače, jeden mám i doma a není vůbec špatný. 


Po Labellech v plechové krabičce na trh přichází i Labellino


U stojanu Essence jsem narazila na limitku Cubanita, která obsahuje hravé barvičky laků na nehty, pudr, lesk na rty, balzám na rty, barvu na obočí, gelovou tužka na oči, rozjasňovač a taštičku. 


Nevím, zda je značka Ziaja v DMku nově, ale já si ji tam všimla poprvé. 


Zajímavou novinkou jsou laky na nehty v tužce od Catrice. Pokud Vás tato novinka zaujala, tak šup do drogerie, je to totiž limitka. 


Nově v drogeriích DM najdete i značku Treaclemoon. K dostání jsou nejen tyto krémy na ruce, ale i tělová mléka a sprchové gely. 


Limitku má i značka přírodní kosmetika Alverde


Co mě opravdu zaujalo a plánuji si pořídit je Sefiros speciální mýdlo na štětce.


Aby to nebylo jen o kosmetice zaujala mě i nabídka brček a košíčků na cupcakes.


Uniknout by Vám neměla ani limitka Baley, která má moc krásné obaly. Mýdlo s papouškem Kakadu mi už zdobí koupelnu. 

Co v drogeriích v poslední době zaujalo Vás? 

5 komentářů:

  1. Treaclemoon mě hodně zaujala a budu jí muset v drogérii očichat :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Mě také nejvíc zaujala novinka v podobě značky Treaclemoon už od nich mám sprcháč tak brzy vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.